Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОНСАЛТИНГ | Вартість послуг 8 вересня 2011 р.

Вартість консалтингових послуг знизилася

Дослідження сфери консалтингу, в якому взяли участь представники з Європи, Середнього Сходу, Індії та Африки засвідчило зниження вартості консалтингових послуг за час рецесії. Вартість консалтингу, який пропонується мультинаціональними корпораціями, знизилася на 10-15%. Що стосується національних компаній, то тут відсоток падіння дещо вищий — 50%.

Та чи можна очікувати, що після кризи ціни на консалтинг швидко зростуть? Історія та логіка підказує, що ні. Нижче наведено перелік шести основних факторів, які дозволяють прогнозувати, що в найближчому майбутньому вартість консалтингу залишатиметься низькою.

  1. Розмивання кордонів між сегментами клієнтів. Вартість консалтингу значною мірою визначалася розміром компанії клієнта та розміром/брендом самої консалтингової компанії. Що більш відомою була консалтингова компанія та що більшим був її клієнт — то вищими були ціни. Втім, з часом цей фактор почав нівелюватися, а вартість послуг — зменшуватися. Криза навчила клієнтів платити за послуги, а не за розмір чи бренд консалтингової компанії.

  2. Залучення централізованих покупок. Активна роль мультинаціональних корпорацій не лише дозволила суттєво знизити вартість послуг в них, але й посприяла обіцянкам у майбутньому підтримувати ціни на низькому рівні.

  3. Війна за частку ринку. Багато консалтингових компаній проголошують наміри досягнути швидкого зростання, яке стане можливим у тому числі й завдяки постійним низьким цінам.

  4. Перехід до впровадження. Впровадження передбачає більш тривалу залученість консалатингових компаній у проекти клієнтів. А це, в свою чергу, свідчить про загальне скорочення витрат.

  5. Наявність перешкод для адекватної оцінки ціннності. Консалтингові компанії до сих пір не навчилися наочно демонструвати цінність своїх послуг для клієнтів, що обмежує їхню можливість встановлювати високі ціни.

  6. Низький рівень проникнення оплати за результат. Консалтингові компанії починають переходити на новий метод оцінки вартості, який враховуватиме ризики клієнта, але поки що рівень проникнення такої методики залишається вкрай низьким.

Отже, можна очікувати, що вартість консалтингових послуг не просто впала, а продовжуватиме падати ще протягом певного часу. Швидкість падіння буде різною у різних сферах.

За інформацією Source for Consulting.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)