КОНСАЛТИНГ | Вартість послуг 8 вересня 2011 р.

Вартість консалтингових послуг знизилася

Дослідження сфери консалтингу, в якому взяли участь представники з Європи, Середнього Сходу, Індії та Африки засвідчило зниження вартості консалтингових послуг за час рецесії. Вартість консалтингу, який пропонується мультинаціональними корпораціями, знизилася на 10-15%. Що стосується національних компаній, то тут відсоток падіння дещо вищий — 50%.

Та чи можна очікувати, що після кризи ціни на консалтинг швидко зростуть? Історія та логіка підказує, що ні. Нижче наведено перелік шести основних факторів, які дозволяють прогнозувати, що в найближчому майбутньому вартість консалтингу залишатиметься низькою.

  1. Розмивання кордонів між сегментами клієнтів. Вартість консалтингу значною мірою визначалася розміром компанії клієнта та розміром/брендом самої консалтингової компанії. Що більш відомою була консалтингова компанія та що більшим був її клієнт — то вищими були ціни. Втім, з часом цей фактор почав нівелюватися, а вартість послуг — зменшуватися. Криза навчила клієнтів платити за послуги, а не за розмір чи бренд консалтингової компанії.

  2. Залучення централізованих покупок. Активна роль мультинаціональних корпорацій не лише дозволила суттєво знизити вартість послуг в них, але й посприяла обіцянкам у майбутньому підтримувати ціни на низькому рівні.

  3. Війна за частку ринку. Багато консалтингових компаній проголошують наміри досягнути швидкого зростання, яке стане можливим у тому числі й завдяки постійним низьким цінам.

  4. Перехід до впровадження. Впровадження передбачає більш тривалу залученість консалатингових компаній у проекти клієнтів. А це, в свою чергу, свідчить про загальне скорочення витрат.

  5. Наявність перешкод для адекватної оцінки ціннності. Консалтингові компанії до сих пір не навчилися наочно демонструвати цінність своїх послуг для клієнтів, що обмежує їхню можливість встановлювати високі ціни.

  6. Низький рівень проникнення оплати за результат. Консалтингові компанії починають переходити на новий метод оцінки вартості, який враховуватиме ризики клієнта, але поки що рівень проникнення такої методики залишається вкрай низьким.

Отже, можна очікувати, що вартість консалтингових послуг не просто впала, а продовжуватиме падати ще протягом певного часу. Швидкість падіння буде різною у різних сферах.

За інформацією Source for Consulting.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Закупівельна логістика та управління запасами (Віктор Пузанов)
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)