КОНСАЛТИНГ | Випробування клієнтом 22 липня 2013 р.

Чи насправді вам потрібен цей клієнт?

Справжній професіонал відважно береться за найскладніші проекти, при цьому, намагаючись задовольнити вимоги найвибагливіших клієнтів. Втім, подеколи шкурка вичинки не варта. Ось яку ситуацію описує Майкл Маклафлін (Michael W. McLaughlin), ветеран Deloitte Consulting, на RainToday.com.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якось мені «пощастило» реалізовувати проект для клієнта, який вважає, що гримання — це найефективніший спосіб управління людьми. Отже, якщо йому потрібно будь-що, він починає кричати на тих, хто знаходиться поруч. І це не розмова на підвищених тонах — це покрики із налитим кров’ю обличчям. Так він реагує кожного разу, коли щось складається не точнісінько так, як того хоче він. Мені довелося переконатися «на власній шкірі», що особливо він полюбляє зривати злість на консультантах.

Так, я встиг попрацювати над проектом лише годину, а він вже зажадав знати, яку ж інформацію щодо компанії я спромігся зібрати. І йому конче не сподобалося те, що перші 60 хвилин проекту я займався «нісенітницями» — планував інтерв’ю на найближчий тиждень, узгоджував план дій із членами проектної команди та, до того ж, з’ясовував, де знаходиться кавовий автомат. Бо йому були потрібні результати — і то негайно!

Впродовж наступних тижнів він тричі на день вимагав дані щодо проекту. Здебільшого, наші зустрічі закінчувалися репетом. Адже, звісно, все було зроблено абсолютно не так, як того хотів він.

Я завершив проект через шість неймовірно тривалих тижнів, вирішивши для себе раз і назавжди — ніколи більше не проходити через такі випробування. Тож я взяв обітницю, обираючи клієнтів, дотримуватися засади «життя занадто коротке». Зрештою, аби усвідомити швидкоплинність нашого існування, потрібно натрапити хоча б на один жахливий проект. Інакше кажучи, подеколи ви тільки виграєте, якщо залишите певні можливості іншим.

За матеріалами "Should You Really Take On that Client?", RainToday.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)