ПОДІЇ | Круглий стіл 21 грудня 2005 р.

Проривний менеджмент за Друкером

8 грудня, на останньому занятті за програмою МВА [2004-2005] у Києво-Могилянській бізнес-школі весь зірковий склад викладачів kmbs провів Круглий стіл "Проривний менеджмент за Друкером".

У якості напутнього слова Павло Шеремета, декан kmbs, розповів про 5 управлінських заповідей Друкера. По-перше — не варто ставити найкращих співробітників на найбільш проблемні проекти. По-друге, важливо зрозуміти, який тип команди потрібен для роботи на конкретному проекті — футбольна команда чи, можливо, тенісна пара? А також Павло зупинився на питаннях ціноутворення, понятті "інтелектуальний працівник" (knowledge worker), та, найголовніше, функції менеджера — надихати, а не контролювати.

Олександр Саврук у своєму виступі зосередився на концепції "управління собою" (managing oneself). Ідея Друкера полягає у тому, що у гіпердинамічному світі корпорація переходить на рівень особистості. Тобто, кожна людина є відповідальною за власний успіх, який визначається її сильними та слабкими сторонами, системою цінностей та вмінням використовувати свої переваги на власну користь. Таким чином, успіх організації визначається не самою організацією як такою, а людьми, які в цій організації працюють. І тим, наскільки люди спроможні себе реалізувати — свої таланти, переваги, здібності. Тобто, якщо в компанії працюють професіонали — вона приречена на успіх.

Сергій Гвоздьов приділив більше уваги контекстним речам, про які багато говорив Друкер, наприклад, як зміни у світі впливають на бізнес та методи управління. Про що йдеться? Яскравим прикладом є перетворення інтелекту на один з найбільш дефіцитних ресурсів через поступове старіння людства та збільшення кількості людей, що не працюють. Як перетворити ідею в успішний бізнес-проект, які саме знання є "більш якісними" тощо. Відомо, що той, хто володіє інформацією, володіє світом. Але якою інформацією? Знання про наших споживачів, ринки, конкурентів потрібна, щоб підтримувати та розвивати бізнес, а для прориву необхідно мати знання про ті області, де немає ні Ваших клієнтів, ні конкурентів. І зрештою, хто володіє інформацією? Люди. Працівники. Менеджери. Отже, ми перетворюємось зі співробітників на партнерів, експертів.

Саме такі організації і стануть успішними у довгостроковому періоді. Михайло Колісник зосередився на фінансовій стороні менеджменту. Він згадав, що у сучасному світі стандарти управлінського обліку не є повністю придатними для застосування. А потім розкрив секрет того, як можна скоригувати стандарти управлінського обліку в сучасній економіці знань.

Михайло Винницький розповів про важливість духу підприємливості для управлінців. Друкер стверджував, що підприємливість — це системне явище, яке дає ґрунт для інновацій. Відповідно, постійний моніторинг ринків дає джерела для інноваційних бізнесових ідей. Це можуть бути — [1] неочікувані результати експериментів у суміжній галузі, [2] невідповідність реальності тому, як "має бути", [3] інновації, які випливають з існуючих бізнес-процесів, [4] зміни у структурі галузі чи ринку, [5] демографічні зміни, [6] зміна системи цінностей у суспільстві, [7] поява нових знань. А ще, Михайло побажав майбутнім дипломованим випускникам МВА сприймати цей диплом не як надбання, а як новий ВИКЛИК і побажав успішного підприємницького плавання проти течії бізнесової інерції.

За інформацією kmbs.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)