Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ПОДІЇ | Post Factum

Як змінився споживач за роки кризи

П'ятий український форум маркетинг-директорів

Автор: Ярослав Федорак, редактор Management.com.ua

П'ятий український форум маркетинг-директорів 28-29 березня 2012 р. у Києві відбувся п'ятий український форум маркетинг-директорів, організований компанією IdeasFirst спільно з журналом "Новий маркетинг". Цей форум по праву носить назву "Головного маркетингового майданчика країни", оскільки ось уже протягом п'яти років він збирає людей, які обговорюють найважливіші тенденції в маркетингу, презентують найяскравіші кейси, обмінюються думками та досвідом.

За статистикою організаторів, основу аудиторії форуму складають топ-менеджери у сфері маркетингу (віце-президенти та маркетинг-директори великих компаній). На другому місці — менеджери середньої ланки (бренд-менеджери, продакт-менеджери та ін.) Такий підбір аудиторії дозволяє максимально ефективно обмінюватися досвідом та ідеями.

Головними темами цьогорічного форуму стали зміни у свідомості та пріоритетах споживачів, створення ефективних бізнес-моделей та процесів, трансформація підходів до просування продуктів, а також інтернет-маркетинг.

Сучасний споживач став більш прагматичним і орієнтованим на функціонал. Його вже не так приваблює яскрава обгортка. Він схильний перевіряти правдивість обіцянок компанії, знайомитися з її цінностями та додатковими сервісами, цікавитися досвідом взаємодії з іншими покупцями.

Серед найцікавіших доповідей варто виділити дискусію "Де ми знаходимося сьогодні? Ринки, споживачі, країна", в якій взяли участь керуючий партнер компанії pro.mova Євген Глібовицький (модератор дискусії), власник компанії "Системи швидкого харчування" Марк Захарін, власник та президент компанії RedHead Family Corporation Владислав Бурда, а також генеральний директор групи компаній "Маркет Універсал" Олег Нікулішин.

Під час дискусії учасники спробували окреслити новий (післякризовий) образ українського споживача і багато говорили про середній клас та специфіку роботи з ним.

Втім, однією із найбільш захоплюючих і вражаючих стала доповідь про цінності середнього класу Євгена Глібовицького. Він розповів про формування середнього класу в Україні, а також розвіяв кілька широко розповсюджених міфів, основний з яких — визначення належності до середнього класу через кількість грошей.

На думку Євгена, реальне зародження середнього класу в Україні почалося тільки після 2009-го року, коли характеристикою належності до нього перестали бути гроші і стали цінності. Одним із основних рушіїв розвитку нового класу стало прагнення української влади "задушити" цей клас, як явище.

Серед цінностей справжнього середнього класу Євген називає:

  • більшу гідність (якість життя, рівень свобод, самостійність у прийнятті рішень);
  • більшу раціональність (спроможність приймати рішення на підставі розрахунку, а не тільки емоцій);
  • ширшу відповідальність (здатність добровільно змінювати свою поведінку заради інших людей, з якими немає прямої взаємодії).

Бізнесам, які орієнтують свої продукти на середній клас, потрібно враховувати ці його особливості.

Загалом хочеться відзначити зростання рівня конференції, а також кількості її учасників. Схоже, скоро організаторам доведеться шукати нове приміщення для її проведення, тому що стіни бізнес-центру "Парус" вже не здатні комфортно вмістити всіх охочих.

ФОТОРЕПОРТАЖ

Звіти про попередні Форуми:


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)