ПОДІЇ | Post Factum

Як змінився споживач за роки кризи

П'ятий український форум маркетинг-директорів

Автор: Ярослав Федорак, редактор Management.com.ua

П'ятий український форум маркетинг-директорів 28-29 березня 2012 р. у Києві відбувся п'ятий український форум маркетинг-директорів, організований компанією IdeasFirst спільно з журналом "Новий маркетинг". Цей форум по праву носить назву "Головного маркетингового майданчика країни", оскільки ось уже протягом п'яти років він збирає людей, які обговорюють найважливіші тенденції в маркетингу, презентують найяскравіші кейси, обмінюються думками та досвідом.

За статистикою організаторів, основу аудиторії форуму складають топ-менеджери у сфері маркетингу (віце-президенти та маркетинг-директори великих компаній). На другому місці — менеджери середньої ланки (бренд-менеджери, продакт-менеджери та ін.) Такий підбір аудиторії дозволяє максимально ефективно обмінюватися досвідом та ідеями.

Головними темами цьогорічного форуму стали зміни у свідомості та пріоритетах споживачів, створення ефективних бізнес-моделей та процесів, трансформація підходів до просування продуктів, а також інтернет-маркетинг.

Сучасний споживач став більш прагматичним і орієнтованим на функціонал. Його вже не так приваблює яскрава обгортка. Він схильний перевіряти правдивість обіцянок компанії, знайомитися з її цінностями та додатковими сервісами, цікавитися досвідом взаємодії з іншими покупцями.

Серед найцікавіших доповідей варто виділити дискусію "Де ми знаходимося сьогодні? Ринки, споживачі, країна", в якій взяли участь керуючий партнер компанії pro.mova Євген Глібовицький (модератор дискусії), власник компанії "Системи швидкого харчування" Марк Захарін, власник та президент компанії RedHead Family Corporation Владислав Бурда, а також генеральний директор групи компаній "Маркет Універсал" Олег Нікулішин.

Під час дискусії учасники спробували окреслити новий (післякризовий) образ українського споживача і багато говорили про середній клас та специфіку роботи з ним.

Втім, однією із найбільш захоплюючих і вражаючих стала доповідь про цінності середнього класу Євгена Глібовицького. Він розповів про формування середнього класу в Україні, а також розвіяв кілька широко розповсюджених міфів, основний з яких — визначення належності до середнього класу через кількість грошей.

На думку Євгена, реальне зародження середнього класу в Україні почалося тільки після 2009-го року, коли характеристикою належності до нього перестали бути гроші і стали цінності. Одним із основних рушіїв розвитку нового класу стало прагнення української влади "задушити" цей клас, як явище.

Серед цінностей справжнього середнього класу Євген називає:

  • більшу гідність (якість життя, рівень свобод, самостійність у прийнятті рішень);
  • більшу раціональність (спроможність приймати рішення на підставі розрахунку, а не тільки емоцій);
  • ширшу відповідальність (здатність добровільно змінювати свою поведінку заради інших людей, з якими немає прямої взаємодії).

Бізнесам, які орієнтують свої продукти на середній клас, потрібно враховувати ці його особливості.

Загалом хочеться відзначити зростання рівня конференції, а також кількості її учасників. Схоже, скоро організаторам доведеться шукати нове приміщення для її проведення, тому що стіни бізнес-центру "Парус" вже не здатні комфортно вмістити всіх охочих.

ФОТОРЕПОРТАЖ

Звіти про попередні Форуми:



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)