ПОДІЇ | Post Factum 24 листопада 2005 р.

Професійна конференція "Захист права промислової власності"

10 листопада 2005 р., м. Київ

Автор: Анна Качкалда, SCG

10 листопада 2005 року відбулася Професійна конференція "Захист права промислової власності". Слід відмітити, що це була друга професійна конференція, присвячена даній темі, що підкреслює важливість, актуальність, новизну і необхідність події для українських компаній. Її основною метою було "розкриття у доступній та інформативній формі основних принципів та правил права промислової власності, існуючих методів та процедури його захисту".

Цільовою аудиторію організатори визначили керівників підприємств-виробників промислової власності, юристів, спеціалістів відділу маркетингу і брендингу компаній-виробників, тощо, але все одно найбільше поставлені запитання турбували саме юристів.

Серед доповідачів конференції були консультанти, представники державних органів, неурядових організацій та спеціалісти крупних компаній-виробників, які ділилися практичним досвідом з питань промислової власності та її захисту, очевидним було також те, що присутні акцентували багато уваги на інтелектуальній власності. Багато питань було присвячено деяким неоднозначним моментам нашого законодавства, вирішенням пов'язаних з цим проблем, розглядом реальних життєвих прикладів, одним словом, безпосередня передача накопиченого досвіду, що й стало, на нашу думку, найціннішим здобуттям учасників конференції, беручи до уваги слабке висвітлення та ще не достатню практичну базу згадуваних випадків, проблем, прикладів в Україні.

Дуже часто згадувався Цивільний Кодекс України. Не слід забувати, що сфера інтелектуальної власності є сферою, перш за все, приватних прав. У цьому контексті відмітили не тільки суперечливі моменти, а й факт визнання Кодексу одним з найкращих — "вся Європа аплодувала!". Цікаві думки виникали по пріоритетності в контексті домовленостей та законодавства.

На жаль, багато питань залишалися без відповідей, так як конкретні відповіді потребували конкретних запитань, знання конкретних обставин.

Характерною рисою конференції була активність та переважна присутність молоді, як серед доповідачів, так і серед слухачів. Було дуже приємно відчути, що серед присутніх панувала взаємна повага, цікавість та бажання як здобути знання, так і поділитися ними.

За один день Конференції було представлено багато доповідей, розглянуто багато питань, та з'ясовано багато моментів у ході дискусій. Доповідачі охопили питання засобів захисту прав власності на торгові марки, у судовому порядку, зокрема, управління інтелектуальною власністю, комерційні найменування, особливості міжнародної реєстрації торгових марок, захист бренду, практику розгляду на урядовому рівні заяв про визнання знаку добре відомим в Україні, практику проведення судових експертиз у справах про порушення прав на об'єкти промислової власності.

Деякі доповіді користувалися особливою увагою через надзвичайно малу кількість доступної інформації, в першу чергу, стосовно глобальної мережі Інтернет та нюансів охорони торгової марки у цьому середовищі (доповіді Юрія Лазуренка та Тараса Кислого). Також досить нетиповою для конференції була доповідь Ігоря Семенова на тему комерціалізації через побудову міжнародних hi-tech бізнесів, яка породила дуже багато запитань від присутніх юристів. Хотілося б відзначити доповідь Діани Портної про альтернативні засоби врегулювання конфліктів, пов'язаних з неправомірним використанням торгових марок, яка стосувалася саме не судових розглядів.

Подія відбулася завдяки досвідченим організаторам з компанії Conference House, їх партнерам — компанії Microsoft, та при підтримці Української асоціації виробників програмного забезпечення, Української Асоціації Юристів, юридичної компанії САЛКОМ.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)