ПОДІЇ | Post Factum

Перший український форум маркетинг-директорів

Автор: Ярослав Федорак, MCUa

Перший український форум маркетинг-директорів 20 та 21-го березня 2008-го року у готелі "Прем'єр-Палац" в Києві відбулася багато в чому знакова подія для українських маркетологів, організаторами якої виступили журнал "Новий маркетинг" та видавниче Агентство "Стандарт".

Попри дрібні накладки та збої в роботі форуму, без яких, як відомо, не обходиться жоден масовий захід, подія викликала неабиякий інтерес та резонанс у професійних колах та серед спеціалістів. Зали гранд-холу "Софіївський" ледве вміщували всіх бажаючих отримати часточку досвіду визнаних професіоналів, теоретиків та практиків маркетингу. А під час кава-пауз у холі без жодного перебільшення було складно проштовхнутися. Що ж, вважатимемо такий інтерес до події компліментом організаторам, яким вдалося донести інформацію про захід у найвіддаленіші закутки української маркетинг-еліти.

Форум, як і належить, розпочався зі вступного слова організаторів та представлення модератора першої частини події, видатного російського маркетолога, який навіть був названий "гуру маркетингу" видавництвом "Пітер" Ігоря Манна. Ніяк не можна промовчати про влучний і надзвичайно гострий гумор ведучого, який постійно "оживляв" аудиторію та робив атмосферу в залі більш відкритою та невимушеною.

Першим перед учасниками виступив CEO компанії Icemedia Nederlands Свен Рустікус. Він розповів про нову концепцію, якою займається його компанія — активацію бренду. Простіше кажучи, активація бренду — це вдихання у бренд життя. Себто — виведення на ринок нових брендів та забезпечення їхньої конкурентоспроможності та впізнаваності серед цільової аудиторії.

Свен не посоромився на власному прикладі показати, як діють справжні промоутери брендів — люди, які настільки люблять продукцію вашої компанії, що готові без жодної оплати просувати її на ринку. Сам Свен виявився справжнісіньким промоутером бренду власного взуття. Доповідач скинув туфель та показав його аудиторії, наголосивши, що це просто чудове взуття і він по-справжньому пишається тим, що може носити таку річ.

"Сучасний масовий маркетинг — не що інше, як масова помилка, — свято переконаний Свен. — Вперше споживач продукту по-справжньому перетворюється на боса! І якщо тільки 14% людей довіряють рекламі, то рекомендаціям друзів довіряє 90% людей. При цьому 78% покупок базуються на усних рекомендаціях". До тих пір, поки компанії не засвоять цього та не перейдуть від масового до індивідуального маркетингу, вони не зуміють отримати унікальної конкурентної переваги на сучасному ринку.

Елеонора Дукова, голова департаменту бренд-менеджменту компанії "Київстар", розповіла про власний досвід просування бренду на ринку телекомунікацій: від предмету розкоші до ширвжитку. "Лише за 10 років, — стверджує вона, — мобільний зв'язок став невід'ємною часткою життя більшості людей нашої країни. Не дивно, що подібним чином довелося змінитися і самому маркетингу та рекламі, що ми використовуємо для просування та розвитку наших послуг".

Відразу після обідньої перерви виступи та семінари доповідачів форуму розділилися на кілька аудиторій. Із цього моменту відвідувачі події були змушені робити нелегкий вибір на користь тієї чи іншої доповіді.

Можливо, рішення розділити аудиторію виявилося дещо поспішним, оскільки відразу після обіду повинен був виступати вже згадуваний нами модератор першої частини заходу Ігор Манн. Слухачі не лише зайняли всі місця у невеликій аудиторії, але й щільно виструнчилися у проходах між рядами. Таким чином на доповіді Ігоря ніде було навіть яблуку впасти. Втім, слухачі схоже залишилися повністю задоволеними.

Ігор Манн розповів про творчий підхід до стандартних елементів маркетинг-міксу, наголосивши на тому, що він за масимізацію використання всіх маркетингових інструментів. Познаймивши аудиторію зі своїми виданнями та блогом (igor-mann.ru), він розповів, що насправді маркетинг у компанії може виконувати (і виконує) одну з трьох функцій: функцію підтримки продажу, функцію бізнесу чи філософію бізнесу. На його глибоке переконання більшість компаній до сих пір не здатні відійти від традиційної моделі, де маркетинг виконує лише функцію підтримки продажу. Сам же він хотів би вірити, що найближчим часом маркетинг почне виконувати більш широкі функції.

Наступною стала доповідь про соціальні мережі генерального директора компанії Pragma PR Ukraine Ольги Біньковської. Ольга розповіла про феномен Web 2.0 та те, яким чином це може вплинути на подальший розвиток маркетингу та бути використано як інструмент у B2B-орієнтованій компанії. Багато говорилося про феномен блогів та їх вплив на розвиток нового типу мислення. Висновок із доповіді Ольги (та і всіх наступних доповідей, дотичних до феномену розвитку в Інтернеті): "якщо ви ще не в Інтернеті, можливо ви взагалі мертві".

Не менш захопливим виявився виступ Тамар Алтерман, маркетинг-директора компанії Systematic Inventive Thinking в Росії та Україні. Тамар запропонувала методологію спонукання креативного мислення. Іншими словами — поділилася інструментарієм, який допомагає "включати" креативне мислення тоді, коли потрібно, а не лише тоді, коли є натхнення.

Цікавою виявилася чотиригодинна серія доповідей від компанії CBS, яка відкрилася майстер-класом тренера-консультанта в області управлінських навичок Тетяни Громової. Тетяна спробувала навести аудиторію на думку, що ж є основною навичкою успішного лідера. Як виявляється — це зовсім не ІQ і навіть не якісь специфічні знання. Людина стає лідером тоді, коли навчається контролювати свої емоції — тобто набуває високого емоційного інтелекту EQ. Окрім Тетяни в рамках майстер-класу слово брали Павло Піскарьов, Олександр Гальчин та Станіслав Забровський, які розповіли про технологію ведення переговорів, секрет успішних презентаці та контекстне планування в мінливих умовах.

Загалом же хочеться відмітити доволі пристойний рівень організації, цікаву підбірку доповідачів та тем для прослуховування. Сподіваємося, такий захід не останній на українському маркетинговому просторі.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)