ІНТЕРВ'Ю | Прогноз-2006 13 січня, 2006 р.

Що прогнозують підприємці на 2006 рік

BusinessWeek виявили, що в цілому картина "2006" виглядає оптимістично. Моменти, які турбують найбільше: підбір хорошого персоналу + підвищення витрат на енергію та охорону здоров'я.

Щоб дізнатися про очікування підприємців, BusinessWeek Online провели ряд інтерв'ю з представниками малого бізнесу. Серед учасників дослідження були William Dunkelberg, головний економіст торгової групи National Federation of Independent Businesses (Вашингтон); David Hennessey, професор глобального маркетингу у Babson College (Babson Park, Масачусетс); Michele Evanger, власник франчайзингової компанії Designs of the Interior (Barrington, Іллінойс); Peter Horan, директор Allbusiness.com.

Серед найвідчутніших трендів вони назвали: зниження активності споживання у покупців, зростання витрат на енергію та охорону здоров'я, а також ринок праці, що постійно звужується. Не зважаючи на це, більшість почуваються доволі оптимістично.

Що, на Вашу думку, є пріоритетним для малого бізнесу в 2006 р.?

Dunkelberg: На мою думку, найважливішим є те, як діє економічна система та як створюється велика кількість робочих місць.

Evanger: Будучи франчайзинговою компанією, як основний засіб зростання ми вбачаємо відкриття нових магазинів. Плануємо відкрити ще 15 нових.

Hennessey: Найбільш пріоритетним є визначення можливостей зростання.

Що може негативно вплинути на економіку та сферу малого бізнесу в 2006 р.?

Dunkelberg: Я вважаю, що реальним ризиком для економіки в контексті зростання є зниження споживацької активності.

Evanger: Я думаю, це ринок праці. Малий бізнес дуже залежить від пошуків потужного персоналу, і чим менший бізнес, тим це критичніше.

Hennessey: Гадаю, важливим є те, що відбувається в імміграційному законодавстві, і те, як закони буде впроваджено. У цілях розширення бізнесу багато малих бізнесів покладаються на іммігрантів.

Horan: Управління хорошими працівниками, фінансування зростання та витрати на охорону здоров'я.

Які тренди, на Ваш погляд, будуть спостерігатися у сфері прийняття на роботу?

Dunkelberg: Ринки праці все звужуються, що обертається на проблему при пошуку кваліфікованих працівників — як досвідчених, так і без досвіду.

Evanger: Наш бізнес дещо відрізняється від інших. Природа франчайзингу передбачає створення нових магазинів задля зростання. Ми постійно знаходимося на цій стадії, отже, найматимемо більше продавців.

Horan: Загалом, існує потреба у хороших працівниках і розпач щодо того, як важко знайти їх і втримати. Власники бізнесу постійно намагаються знайти рішення даної проблеми.

Який вплив матимуть витрати на охорону здоров'я у сфері малого бізнесу?

Evanger: Багато малих бізнесів дуже обережно ставляться до того, щоб пропонувати повний набір оплачуваних пільг. Я гадаю, що популярним стане найом персоналу через лізингові компанії. Це гарний засіб для того, щоб залишатися конкурентоспроможними, позбавляючи себе головного болю, пов'язаного з безробіттям та страхуванням життя. Вважаю, це стане нормою — не багато малих бізнесів розуміють це зараз, але саме цим шляхом підуть у майбутньому.

Hennessey: Витрати на охорону здоров'я все ще залишаються однією з найбільших проблем найму персоналу. Важко не погодитися з фактом, що кожного року вони зростають більше, ніж на 10% — 20%. І, не зважаючи на те, платить роботодавець, або сам працівник, — в обох випадках це болісно. Не бачу жодної магічної формули, щоб це виправити.

Які ще тренди розвитку ви передбачаєте у 2006 р.?

Hennessey: Багато інвестицій буде зроблено в сектори електроніки та телекомунікацій, що надасть малому бізнесу більшу кількість та дешевші інструменти комунікації та управління.

Horan: У малому бізнесі за останній рік було визнано силу інтернет-маркетингу. За результатами нашого дослідження, 45% представників малого та середнього бізнесу справді планують використовувати цей інструмент у 2006 р.

Які Ваші очікування щодо 2006 р.: оптимістичні, песимістичні чи, скоріше, обережні?

Dunkelberg: Оптимістичні. Це буде гарний рік.

Evanger: Я оптиміст — я підприємець у серці.

Hennessey: Моя позиція десь посередині між оптимістичною та обережною.

Horan: Загалом, я оптиміст. Я був більш обережний кілька місяців тому через війну в Іраку та ураган "Катріна", а також перспективу платити за відновлення після цих нещасть. Після того, як це залишилося позаду, оптимізм повернуся. Я гадаю, ми готові до нової фази зростання.

Анна Качкалда, за матеріалами BusinessWeek.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)