Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ІНТЕРВ'Ю | Thomas A. Fanning 20 вересня 2006 р.

Питання та відповіді з лідерства: Енергетично-ефективне фінансування

Керуючий віце-президент, фінансовий директор та скарбник електроенергетичної компанії Southern Co Томас Феннінг (Thomas A. Fanning) переконаний, що глибокі пізнання у Вашій галузі є абсолютно необхідними для високоефективної праці. Нижче наведено інтерв'ю Феннінга, яке він дав виданню Business Finance.

З.: Ви працювали на лідерських позиціях у кількох дочірніх компаніях Southern Co. Яким чином Ваш досвід може бути застосований щодо теперішньої посади?

В.: Зараз я займаю свою 13-ту посаду і знаходжусь у сьомій по рахунку компанії Southern. Компанія дає змогу працівникам отримати базові компетенції і рухатися по системі. Працівники потрапляють у різні умови, отримують різні завдання і т. п. Можливість спробувати себе у різних ролях допомагає здобути необхідний досвід та стати більш впевненим у власних силах. Тому знаходячись на позиції фінансового директора, я дійсно відчуваю себе на своєму місці.

З.: Чи працюєте Ви над міжнародним аспектом свого досвіду?

В.: Протягом деякого періоду я був генеральним директором Gulf Power, дочірньої компанії Southern. Також я працював на посаді голови проектного розвитку. В цей час я дуже активно подорожував, намагаючись принести користь для енергетичних ринків у всьому світі. Перебуваючи у Австралії протягом шести місяців я лише один раз за цей час навідався додому. Проте досвід, який я там отримав — був просто колосальний. Проте це зовсім не означає, що потрапивши на позицію фінансового директора я відмовляюся від подорожей. Навпаки, я подорожую ще більш активно, зустрічаючись із партнерами в усіх точках світу.

З.: Опишіть корпоративну культуру компанії Southern. Яким чином вона пов'язана з Вашим лідерським стилем?

В.: Розвинута нами модель базується на тому, що ми використовуємо споживача як перший фільтр в прийнятті рішень щодо впровадження будь-якої стратегії. Якщо ми будемо успішними з точки зору споживачів, тоді ми будемо успішними і з точки зору акціонерів. Ми визначаємо свою успішність за трьома критеріями: на нас можна покластися, ми пропонуємо низькі ціни (порівняно із середніми цінами у країні), всі наші клієнти повинні залишатися задоволеними. Кожен працівник повинен усвідомлювати ці речі. Це і є частина нашої корпоративної культури.

З.: Майбутнє енергетичної галузі, можливо, менш певне, ніж будь-якої іншої. Як фінансовий директор, чи здійснюєте Ви управління ризиками?

В.: Як і кожна галузь, ми пройшли через злети та падіння. Ясна річ, що за цей час у нас виробилися певні стратегії регулювання та управління. Можливо деякі стратегії на сьогодні застаріли. Проте, я вважаю, що більшість із них ще можуть бути застосовані. Ясна річ — рівень ризику зростає. І це стосується не лише акціонерів, але й клієнтів енергетичних компаній. Я вважаю, що та модель, яка впроваджена у нашій компанії і яка має на меті забезпечити цінність для наших клієнтів, працюватиме особливо добре.

З.: Що Ви робите для розвитку майбутніх фінансових лідерів?

В.: Ми створюємо можливості для людей продемонструвати їхні вміння на різних позиціях. Ми не даємо фінансовому персоналу засиджуватися на одному місці. Ми також даємо змогу фінансистам працювати з іншими професіоналами, поза їх основною сферою відповідальності.

З.: З'явилася нова книга з лідерства "Why Should Anyone Be Led by You? What It Takes To Be an Authentic Leader" ("Чому хтось повинен знаходитися під вашим керівництвом? Що означає бути автентичним лідером?"). Автори Rob Goffee та Gareth Jones говорять, що коли вони задають це запитання на семінарах, майже ніхто не може відповісти? Чи дивує це Вас?

В.: Мені здається, що люди плутають між собою поняття лідерства та управління. Управління передбачає наявність влади та здатність застосовувати силу. Лідерство може проявлятися без формальної влади. Це вміння залучати людей до необхідної вам діяльності. І звісно, ознаки лідера повинні бути притаманними для фінансових директорів.

Насамкінець, нам слід звертати увагу на те "що" і на те "як" ми робимо у бізнесі. При цьому слід звертати особливу увагу саме на другий фактор — "як". Зрештою, клієнти, яких ми обслуговуємо, це також частина компанії, а отже нам треба звертати достатню увагу і на них.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Finance Magazine.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Заговор богатыхЗаговор богатых

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)