ІНТЕРВ'Ю | Carly Fiorina 22 листопада 2006 р.

Інтерв'ю з Карлі Фіоріною

Після того, як журнал Fortune у 1998-му році назвав Карлі Фіоріну "найбільш знаною жінкою у бізнесі", вона не зникала із прицілу суспільної думки. Будучи успішним керівником AT&T та Lucent, Фіоріна у 1999 досягла своїх найбільших висот, ставши генеральним директором Hewlett-Packard. У лютому 2005-го року Фіоріна була звільнена з посади у HP, що ще більше посилило увагу до її персони. У книзі своїх спогадів під назвою "Складні рішення", Фіоріна обґрунтовує свої лідерські рішення і дуже відверто описує кожну деталь своїх останніх днів на посаді генерального директора. Нижче наведено інтерв'ю із цією непересічною жінкою.

З.: Чому Ви написали свою книгу "Складні рішення"?

В.: У моєму житті було дуже багато цікавих подій, якими хотілося б поділитися. Вперше я замислилася над ідеєю книги ще п'ять років тому. Існує дуже багато хороших бізнес-видань. Проте, для мене бізнес — це насамперед люди. Тому я і вирішила написати про бізнес, розповідаючи історії людей. Адже коли ви прагнете змінити продукти і збільшити прибутки — ви змінюєте людей, їх поведінку, стиль роботи і підходи.

З.: У своїй книзі Ви розповідаєте про важливість спільності думок та командної роботи. Проте, чи не вважаєте Ви, що на посаді генерального директора цих принципів дотримуватися дуже складно?

В.: Ні в якому разі. Вам просто необхідна команда, якщо йдеться про трансформацію компанії. Компанія не може змінитися, поки десятки тисяч людей, які в ній працюють, не почнуть мислити однаково. Отже, нам слід завжди залишатися командою і завжди ставити перед собою однакові цілі.

Звісно, як керівник компанії, ви мусите приймати деякі рішення самостійно. Прикладом найскладнішої ситуації, в якій ви залишаєтеся наодинці із собою, є рішення щодо звільнення людей.

З.: Назвіть найважливішу якість лідера?

В.: Основним завданням лідера є вміння помічати таланти в інших людях. А також бачити можливості у різних обставинах. А головне — вміти використовувати таланти людей і можливості обставин на користь компанії раніше, ніж це зроблять конкуренти.

З.: Ви писали, що не втратили свою душу. Що Ви мали на увазі під цими словами?

В.: Я мала на увазі вміння залишатися вірним тим речам, які ви вважаєте правильними. В дитинстві я помічала, що мої батьки залишаються чесними і відкритими людьми, незалежно від обставин. Вочевидь, я перейняла від них цю рису. Душа — це вміння залишатися самим собою і залишатися вірним своїм принципам незалежно від того, що відбувається навколо.

У бізнесі ж часто відбувається навпаки. Коли розгорівся скандал, ми багато говорили про нові правила, які повинні бути впроваджені у компанії, але цілковито забули про етику і характери самих людей.

З.: Але як можна змінити характер?

В.: По-перше, лідер повинен чітко визначити для всіх людей у компанії, що питання цінностей, етики та характеру є дуже важливими. Одним зі складних виборів, про які я розповідаю у книзі, є звільнення людей з посад за те, що вони не відповідають цінностям компанії. Ці рішення є дуже нелегкими, але справжній лідер повинен мати сміливість їх приймати.

Я думаю, що розмова про ці речі із працівниками компанії може бути доволі простою. І не має значення, де вона відбувається. Слід дуже чітко окреслити головний принцип — цінності мають значення, а характер — це дуже важлива складова особистості — адже саме цінності і характер спрямовують діяльність людей у те чи інше русло, коли вони думають, що їх ніхто не може бачити.

З.: Знаючи все те, що Ви знаєте сьогодні, чи погодилися б Ви знову зайняти пост генерального директора?

В.: Так, погодилася б. Яким би багатостороннім та суперечливим не було моє правління у HP, я не жалкую, що працювала там. Основне завдання, яке нам вдалося виконати за час мого перебування у компанії — це трансформувати її. Сьогодні HP належить до провідних технологічних компаній світу, і я дуже пишаюсь цими досягненнями.

З.: Як Ви ставитеся до твердження, що можливо Ви просто виявилися неправильною особою на неправильній посаді?

В.: Результати свідчать, що якраз навпаки — я виявилася правильною людиною. Думаю, моє звільнення значило для інших людей так само багато, як і для мене. Всі найскладніші рішення, які мені довелося прийняти, у кінцевому результаті виявилися успішними для компанії і саме з ними можна пов'язати теперішній успіх HP.

З.: Дуже багато людей не погоджуються з Вами і навіть ставляться вороже. Як Ви це поясните?

В.: Частково на це вплинули географічні особливості. Адже на мої плечі лягла відповідальність за відому компанію, засновники якої вже фактично були історичними і навіть міфічними героями. Культура компанії була дуже консервативна. Я потрапила до компанії з іншого світу. Навіть галузь, в якій я працювала раніше, відрізнялася. Вочевидь, всі ці речі були причиною суперечок та ворожості.

Окрім того, я була натхненником змін майже у кожному своєму слові. Для того, щоб відбулася трансформація, довелося прийняти багато дуже складних рішень. І абсолютно логічно, що тих 35 000 людей, які втратили роботу через трансформацію компанії, ставляться до мене вороже.

З.: Що Ви побажаєте читачам?

В.: Я сподіваюся, що люди, які прочитають "Складні рішення", почнуть розуміти бізнес набагато глибше — від секретаря у приймальній до генерального директора в раді директорів.

За матеріалами "Interview with Carly Fiorina", Knowledge@Wharton (Oct 18, 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)