ІНТЕРВ'Ю | Scott Berkun 4 грудня 2009 р.

Скотт Беркан про майстерність в управлінні проектами

Протягом майже десяти років Скотт Беркан (Scott Berkun) керував проектами та командами в Microsoft. Він також працював у групі розвитку Microsoft, навчаючи та консультуючи команди. Він є автором книг "Міфи інновацій" (The Myths of Innovation) та "Майстерність в управлінні проектами" (Making Things Happen: Mastering Project Management).

В інтерв'ю, яке навадено нижче, Беркан ділиться порадами щодо ефективного розвитку проектів, управління проблемами, які виникають на шляху, та успішного доведення будь-якого проекту до результату у встановлений час та в рамках виділеного бюджету.

Скотт Беркан (Scott Berkun)
Скотт Беркан
(Scott Berkun)
З.: Що Ви думаєте про якість управління проектами в сучасних організаціях? Чи стали вони справлятися з цим завданням краще?

В.: Весь західний світ має доступ до води та електрики, а сміття вивозиться щотижня. Це все проекти і ними керують досить непогано. Тому можна сказати, що в загальному рівень управління проектами досить високий.

Але по-справжньому видатні лідери, як і завжди, це явище доволі рідкісне. А проектами, в свою чергу, дуже складно керувати якісно, якщо лідери організацій не справляються зі своїми завданнями.

З.: Нам часто доводиться чути історії про проекти, які виходять за рамки будь-яких бюджетів та виділеного часу. Що може зробити менеджер проекту чи його команда для того, щоб уникнути цієї гіркої долі?

В.: Найпростіший спосіб — ретельно дослідити останній проведений проект. Проаналізувати, що змінилося після прийняття бюджету та вирішити, яким чином це можна було зробити по-іншому. Команди рідко вдаються до аналізу попередніх проектів, а тому вони часто "наступають" на одні й ті ж граблі.

З.: Яку пораду Ви б дали менеджерові, який планує запускати проект?

В.: Пообідати окремо з кожним із ключових учасників команди. При цьому розмовляти якомога менше, а самому — уважно слухати співрозмовника. Визначити, що найважливіше для цих людей. Дізнатися, що найбільше їх турбувало у попередньому проекті та докласти усіх зусиль, щоб уникнути цього в новому проекті.

З.: А які ключові аспекти комунікації з клієнтами варто застосовувати менеджерові проекту?

В.: Насамперед, ніколи не використовувати словосполучення "ефективна стратегія комунікації з клієнтами"! Називайте це стосунками — тоді кожен зрозуміє, про що йдеться.

По-друге, встановити чіткі очікування від кожного з учасників команди. Якщо ви говорите, що будете надавати звіт по виконанню робіт щосереди — то будьте добрі — надавайте його щосереди. Якщо ви віддаєте перевагу електронній пошті і недолюблюєте телефони — тоді завжди оперативно реагуйте та відповідайте на листи від клієнтів.

По-третє, переконайтесь, що у вашого клієнта є можливість зворотнього зв'язку з вами (як для похвали, так і для критики).

З.: Коли Ви оцінюєте проект, то на що звертаєте увагу в першу чергу, щоб визначити, чи був він успішним?

В.: Найголовніше питання — чи довіряють одне одному люди в команді і чи турбуються вони про клієнта? Зазвичай ви виявите, що ваша команда відповідає одному із цих критеріїв, але не обидвом водночас.

Якщо ж вона відповідає обидвом критеріям — тоді можемо вас привітати — у вас все гаразд. Якщо ні — тоді потрібно працювати над досягненням такого стану.

З.: Ви визначаєте політику як навичку управління людьми та організаціями. Яким чином організації можуть допомогти лідерам розвинути та ефективно використовувати цю навичку.

В.: Негативна політика та маніпуляції трапляються лише тоді, коли людина, яка наділена найбільшою владою, дозволяє їм відбутися або ж здійснює їх самостійно. З іншого боку, якщо керівник — людина чесна, яка відкрито говорить про свої цілі із підлеглими та спонукає їх поступати так само — тоді всі люди в компанії будуть поводитися таким чином.

Якщо група людей у компанії поводиться недостойно — звинувачувати можна тільки одну особу — її лідера (або через його власну деструктивну поведінку, або через ігнорування деструктивної поведінки інших людей).

З.: Якби Ви могли дати лише одну пораду щодо покращення результативності проектної команди, що це була б за порада?

В.: Проектна команда — це люди. Тому моя порада, цілком логічно, стосуватиметься стосунків, довіри та розділених цінностей. Все інше — другорядне. Зосередьтесь на цих трьох речах — і все інше буде вдаватися само по собі.

За матеріалами "Scott Berkun on Mastering Project Management", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам

Відгуки

ice, andrij_kuziv@mail.ru
Практика від теоретика відрізнити легко. Конкретні питання - конкрентні відповіді. Мін. води макс. м'яса.
2010-01-06 13:48:39
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)