ІНТЕРВ'Ю | Peter Guber 23 травня 2011 р.

Мистецтво бізнес-розповіді

Голівудський продюсер, керівник та підприємець Пітер Губер (Peter Guber) пояснює, чому вміння розповідати історії є надзвичайно важливою навичкою для лідерів бізнесу. Його книга "Говоріть щоб перемогти: Мистецтво зв'язку, переконання та тріумфу прихованої сили історії" (Tell to Win: Connect, Persuade, and Triumph with the Hidden Power of Story) фокусується на критичних рисах успішних лідерів: вмінні відточувати стратегію бізнесу до тих пір, поки вона не перетвориться на простий, зрозумілий і емоційно переконливий наратив.

Саме про свою концепцію історій, які здатні вести бізнес до успіху, і розповідає Пітер Губер в короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі.

Пітер Губер (Peter Guber)
Пітер Губер
(Peter Guber)
З.: Основна ідея книги — що за кожним бізнесом стоїть хороша історія — не зовсім очевидне на перший погляд.

В.: Це тому, що бізнес часто сприймається як виключно раціональна діяльність: використання фактів та цифр для того, щоб спонукати когось купити ваш продукт або сервіс. Втім, якщо ви хочете, щоб у вашого продукту з'явилися справжні прихильники — вам потрібно мати власну історію. Тільки вона здатна по-справжньому залучати і мотивувати людей.

В бізнесі історія має цілком конкретну функцію — встановити стосунки з клієнтом. Не маючи історії ви можете сподіватися тільки на одноразові транзакції з випадковими користувачами. Для того ж, щоб створити повторюваний бізнес, вам просто необхідна історія.

З.: А коли Ви вперше зрозуміли важливість історій для бізнесу?

В.: Ми з моїм партнером були власниками невеликої бейсбольної команди. Тож ми розраховували, що лідери міста Лас-Вегас підуть нам назустріч в ідеї збудувати стадіон на 10 000 місць. Для них це було вигідно як з фінансової так і з репутаційної точки зору. Тож потративши чимало часу на пошуки зустрічі з мером, ми нарешті домовилися про розмову. І відразу перейшли до фактів.

На мій превеликий подив факти не переконали мера і ми так і залишилися без угоди. Тільки через деякий час я зрозумів, що замість фактів міг розповісти йому чудову історію про місто, в якому за винятком гостей та туристів живуть мільйони людей, які мріють про спорт. Про сім'ю, яка ходила на матч 13 разів за один сезон. Якби замість сухих фактів я розповів мерові цю історію, впевнений, угода була б у моїй кишені.

З.: А яким чином можна перенести подібний наратив на рівень організації?

В.: Слід розпочати зі створення стосунків зі своєю аудиторією — клієнтами, працівниками, постачальниками тощо. Дізнайтеся, хто вони і про що вони турбуються. Тільки після цього перейдіть до створення своєї історії, так, наче ви звертаєтеся до однієї людини.

Почати потрібно із запитання самому собі — наскільки я мотивований? Чи можу я спрямувати свою ходу, мову, серце та гаманець в одному напрямку? Чи розумію я мету цієї розмови?

Після цього потрібно подумати по аудиторію. Хто вона? Чого вона хоче? Наскільки "виграшною" для неї є ваша пропозиція?

При цьому не можна приховувати своїх намірів — потрібно демонструвати їх аудиторії. І ніколи не забувати, що ваша історія — це не просто промова, це діалог. Спілкування за допомогою історій є природнім для людей. А отже ви повинні використовувати цю особливість.

За матеріалами "The Art of the Business Narrative", strategy+business.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12-13 грудня 2017
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
12 грудня 2017
Київ, Готель «Братислава»
Точки контакту (Дмитро Турусін)
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)