Штучний інтелект у маркетингу: 4 способи максимізувати цінність

Розділ: Маркетинг та продаж
Автор(и): Мет Цукер (Mat Zucker), Омар Ахтар (Omar Akhtar)
Джерело: Prophet
розміщено: 25.10.2023
звернень: 4510

Поява штучного інтелекту — не перший цифровий зсув, з яким зіткнулися маркетологи. І він не буде останнім. Мет Цукер (Mat Zucker), старший партнер, і Омар Ахтар (Omar Akhtar), старший аналітик і директор із досліджень у компанії Prophet, пропонують чотири способи, як стимулювати інновації в маркетингу за допомогою ШІ.
Штучний інтелект у маркетингу: 4 способи максимізувати цінність Генеративний штучний інтелект займає центральне місце практично в кожній бізнес-статті, пості в LinkedIn і навіть у розмові на коктейльній вечірці. І не дарма — за перші п’ять днів свого існування ChatGPT залучив мільйон користувачів, перетворивши технологію на загальновживану і трансформувавши уявлення бізнесу про продуктивність та ефективність. Для маркетологів, які починають експериментувати з цією технологією, її потенціал може бути як лякаючим, так і надихаючим.

Маркетологи завжди були в авангарді технологій. Штучний інтелект і машинне навчання відіграли вирішальну роль у формуванні програмних закупівель, маркетингу життєвого циклу та цифрового досвіду. І для багатьох маркетологів це не перші зміни, з якими вони зіткнулися в рамках своєї ролі.

Фреймворк для підвищення ефективності ваших маркетингових зусиль за допомогою ШІ

Корисно думати про штучний інтелект як про інструмент, що допоможе покращити вашу роботу як маркетолога, особливо коли мова йде про клієнтів та їхні потреби. Вашій увазі чотири способи, як маркетологи можуть використовувати ШІ, щоб показати своїм клієнтам більш зв’язну та злагоджену роботу.

Розблокування розуміння

Багато ШІ-моделей чудово аналізують неструктуровані дані, текст, зображення, відео та інший контент, який не вписується в традиційні бази даних. Як правило, такий аналіз займає багато часу і є дорогим, оскільки вимагає власних алгоритмів.

Маркетологи можуть використовувати ШІ для аналізу великих обсягів даних, розпізнавання складних закономірностей, дослідження та візуалізації даних, проведення предиктивної аналітики та надання інформації в режимі реального часу для розробки більш персоналізованих та оптимізованих маркетингових стратегій і тактик.

Такі компанії, як Amazon, Netflix, Meta та Alphabet, пішли далеко вперед. Але це також стосується і нетехнологічних гравців, таких як Johnson & Johnson’s Neutrogena та JP Morgan Chase. Усі вони використовують штучний інтелект для аналізу даних і застосування його у спосіб, що безпосередньо покращує клієнтський досвід.

Розблокування цінності

ШІ автоматизує повторювані та трудомісткі процеси, зменшуючи кількість щоденних завдань і вивільняючи години, щоб маркетологи могли зосередитися на пріоритетах вищого порядку, які вимагають більш стратегічного, людського мислення. Розумні маркетологи вивчають способи перетворити ці вивільнені години на нові ініціативи, звільняючи маркетингові команди для пошуку нових шляхів зростання.

Adore Me, компанія з продажу жіночої білизни, яку нещодавно придбала Victoria’s Secret, тепер використовує ШІ для створення сотень описів товарів. Хоча копірайтерам все ще потрібно вичитувати, коригувати та іноді редагувати описи, за оцінками компанії, це економить до 40 годин на місяць на кожного копірайтера без жодного впливу на продаж. Що ще краще, адже копірайтери ненавиділи писати ці нудні описи. Делегуючи цю роботу штучному інтелекту, вони можуть зосередитися на кампаніях більш високого рівня, які приносять додатковий дохід.

Розкриття творчого потенціалу

В умовах, коли від маркетологів вимагають робити більше, використовуючи менше ресурсів, штучний інтелект може стати незамінним інструментом. Він може допомогти скоротити час, необхідний для генерації креативних концепцій, створення візуально привабливого та цікавого контенту, полегшити процеси мозкового штурму та отримати інформацію з минулих кампаній, яка допоможе маркетологам вивести персоналізацію на новий рівень для майбутніх кампаній.

Наприклад, Lexus цього року використав ШІ для трансформації свого автосалону, запропонувавши відвідувачам вводити підказки, які швидко персоналізовували їхні нові автомобілі на 98-дюймовому екрані. А політична реклама, що використовує голоси опонентів, створені ШІ, вже змінює майбутній виборчий цикл.

Розблокування диференціації

Завдяки швидкості обробки даних, просіюванню інформації про клієнтів та аналізу конкурентів, ШІ може виявити прогалини на ринку, щоб допомогти компаніям створити персоналізований, інноваційний і диференційований досвід, який задовольнятиме конкретні потреби клієнтів.

Наприклад, Unilever використовує ШІ для дослідження людського кишечника, де мешкають трильйони бактерій. Використовуючи біологію великих даних, компанія виокремлює мікроби з найбільшим заспокійливим потенціалом і експериментує з біотехнологічними партнерами, щоб визначити інгредієнти їжі та напоїв, які матимуть найбільш позитивний вплив на психічне здоров’я. А підрозділ супів Knorr нещодавно застосував ШІ для аналізу мільйонів смакових комбінацій за лічені дні, замість місяців, використовуючи цифрове моделювання для створення кубика супу без солі (але все одно смачного).

Щоб досягти максимального успіху, важливо пам’ятати, що штучний інтелект приносить більше користі, коли він орієнтований саме на людські потреби.

Де може допомогти впровадження штучного інтелекту
Де може допомогти впровадження ШІ?

Створення чеклиста готовності до впровадження ШІ

Маркетингові організації також повинні мати необхідні можливості для роботи з даними, щоб ефективно впроваджувати та використовувати ШІ. Сюди входить вдумлива увага до наступних моментів.

Фонд даних: якість переважає над кількістю

Компаніям слід мати високоякісні дані від першоджерел, що зберігаються в захищеній інфраструктурі з чіткою, послідовною таксономією, які можна обробляти у великих обсягах.

Найкраща практика: Зосередження уваги на забезпеченні якісної інформації, а не на поспішному отриманні найбільших наборів даних, допоможе запобігти майбутнім проблемам неефективності та точності. І незважаючи на те, що основна увага приділяється великомовним моделям, важливо зазначити, що багато технологічних компаній експериментують із меншими версіями, які можуть бути більш точними та ефективними.

Обмін цінністю даних: піднімаючи ставки

Компанії мають пропонувати клієнтам додаткові продукти та послуги в обмін на їхні дані та забезпечувати прозорість їхнього використання даних.

Найкраща практика: У світі, де інструменти штучного інтелекту доступні для всіх, компанії можуть запропонувати клієнтам довіру і повагу до приватності як диференційований, але все ще персоналізований досвід.

Культура та вільне володіння даними: серце AI-трансформації

Компанії повинні забезпечити вільне володіння ШІ на всіх рівнях підприємства, а також інвестувати в конкретні дані та експертизу в галузі штучного інтелекту, щоб впроваджувати інновації на постійній основі.

Найкраща практика: Без людей, які розуміють і стратегічно використовують ШІ на всіх рівнях організації, компанії не зможуть розкрити потенціал небувалого зростання.

Повноцінне впровадження штучного інтелекту вимагатиме належної оцінки та відстеження відповідно до графіка впровадження. Якомога швидше починайте впроваджувати ШІ в робочі процеси, вивчайте можливості для стійкої оптимізації та продовжуйте масштабувати його.

За матеріалами Prophet Blog.

Ілюстрація: burrelles.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ НА ТЕМУ:
Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилюІдентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю
Техніка продажу SPIN. Як не прогавити клієнтаТехніка продажу SPIN. Як не прогавити клієнта
Головна маркетингова книгаГоловна маркетингова книга

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)