МЕТОДОЛОГІЯ: Маркетинг та продаж

Статті (247)
Кейси / Краща практика (40)
Методичні посібники (13)
Фрагменти книжок (104)
Книги (430)
Семінари / Події (0)
Ресурси (27)

Статті

1. Як зробити Agile робочим інструментом маркетингових команд
06.12.2024 Шелбі Сенцер (Shelby Senzer), Раахі Агравал (Raakhi Agrawal), Мітч Колган (Mitch Colgan), Сівей Хе (Siwei He)  
Як зробити Agile робочим інструментом маркетингових командВпровадження Agile-подів — це перевірений спосіб для компаній підвищити ефективність і спільне прийняття рішень. Але маркетингові організації, які мають сувору ієрархію або пірамідальну структуру, часто стикаються з труднощами при впровадженні, оскільки еджайл-поди за своєю природою виходять за межі організаційної підпорядкованості...
звернень: 115, відгуків: 0

2. Команди з продажу мають припинити фокусуватися на воронці клієнтів
19.04.2024 Френк Сеспедес (Frank V. Cespedes)  
Команди з продажу мають припинити фокусуватися на воронці клієнтівПротягом останніх півстоліття купівля розглядалася як ієрархія ефектів: рух перспективи від усвідомлення до зацікавленості та бажання діяти. Формула AIDA та її різновиди є базисом для діяльності із залучення клієнтів у більшості фірм. Це вивернутий навиворіт процес, який передбачає, що покупці послідовно рухаються через «воронку» або «пайплайн». Але дослідження показують іншу реальність...
звернень: 5203, відгуків: 0

3. Штучний інтелект у маркетингу: 4 способи максимізувати цінність
25.10.2023 Мет Цукер (Mat Zucker), Омар Ахтар (Omar Akhtar)  
Штучний інтелект у маркетингу: 4 способи максимізувати цінністьГенеративний штучний інтелект займає центральне місце практично в кожній бізнес-статті, пості в LinkedIn і навіть у розмові на коктейльній вечірці. І не дарма — за перші п’ять днів свого існування ChatGPT залучив мільйон користувачів, перетворивши технологію на загальновживану і трансформувавши уявлення бізнесу про продуктивність...
звернень: 7467, відгуків: 0

4. Світ змінився: 14 нових правил бренд-стратегії
18.08.2023 Жасмін Біна (Jasmine Bina)  
Світ змінився: 14 нових правил бренд-стратегіїШість років тому Жасмін Біна, CEO бутикової агенції Concept Bureau, поділилася своїми «16 правилами бренд-стратегії» — переліком постулатів для побудови або тестування стратегії компанії. Ця стаття стала вірусною, і сьогодні на неї посилаються більше, ніж на будь-яку іншу з її публікацій. Але споживачі та культура за цей час сильно змінилися, тож Жасмін написала нові правила...
звернень: 6745, відгуків: 0

5. Сучасний маркетинг: 6 можливостей для мультидисциплінарних команд
09.06.2023 Анна Чека, Кейлі Хеллер, Елі Штейн, Джеймі Вілкі  
Сучасний маркетинг: 6 можливостей для мультидисциплінарних командУ сучасному світі від маркетингових організацій очікують, що вони робитимуть більше з меншими ресурсами. Бюджети ретельно аналізуються, команди стають більш економними, а керівники очікують від маркетингових директорів (CMO) наступної хвилі зростання. Хоча між зростанням та ефективністю існує певна напруга, їх не слід розглядати як взаємовиключні...
звернень: 6022, відгуків: 0

6. Аудит клієнтської бази
11.02.2023 Пітер Фейдер (Peter Fader), Брюс Харді (Bruce G.S. Hardie), Майкл Росс (Michael Ross)  
Аудит клієнтської базиБільшість компаній аналізують фінансові показники, дивлячись на географічні сегменти, продуктові лінійки або канали збуту. При цьому не враховується той факт, що сукупні доходи залежать від окремих клієнтів; і саме тому аналіз бізнесу з точки зору його клієнтів може надати керівникам корисну інформацію. Цей процес автори книги «The Customer-Base Audit» назвали аудитом клієнтської бази...
звернень: 5546, відгуків: 0

7. Сторітелінг як найкраща стратегія для брендів
18.12.2022 Сундар Кондур (Sundar Kondur)  
Сторітелінг як найкраща стратегія для брендівІсторії завжди зачаровували людей. Найдавніші історії нашого часу передавалися з вуст в уста задовго до того, як вони були написані і зафіксовані на сторінках книг для нащадків. Як інакше ми могли б ознайомитися з епічними історіями з «Махабхарати», «Рамаяни» або Біблії? У кожній культурі були історії, які передавалися з покоління в покоління в усній формі. Достовірність цих історій не є предметом суперечки...
звернень: 6068, відгуків: 0

8. Як сегментувати споживачів під час кризи?
10.09.2022  
Як сегментувати споживачів під час кризи?У кризу змінюються звичні умови життя людей, їхні потреби, пріоритети та бажання. Проте соціологія та сучасні технології дозволяють виявити певну закономірність в поведінці споживачів та завдяки цьому адаптувати бізнес-стратегію підприємства. Як правильно сегментувати авдиторію та за допомогою яких сучасних інструментів визначати потреби клієнтів?...
звернень: 7945, відгуків: 0

9. Как ритейл-дизайн помогает брендам продавать
28.01.2022 Николай Чумак  
Как ритейл-дизайн помогает брендам продаватьРитейл — это бизнес, в нем ничего не делается ради красоты. Он должен зарабатывать деньги. Ритейл-дизайн определяет, как устроен магазин, какой клиентский путь проходит покупатель, какие эмоции он получит. Ритейл-сети могут продавать одно и то же, но оставаться разными. Одни ритейлеры делают акцент на свежих продуктах, другие на food to go, третьи — на собственных торговых марках ...
звернень: 11083, відгуків: 0

10. Доходный маркетинг
20.10.2021 Колин Кэмпбелл (Colin Campbell)  
Доходный маркетингДоходный маркетинг — это комплексный подход, который позволяет устранять разногласия между маркетингом и продажами, согласовывая их с общей целью: получение дохода с помощью повторяемых процессов. Механизм доходного маркетинга обеспечивает: наполнение воронки продаж квалифицированными лидами для маркетинга (MQL); повышение конверсии продаж и сокращение продолжительности цикла продаж...
звернень: 11382, відгуків: 0

11. Стратегии маркетинга в разрезе компании
31.03.2021 Наталья Дадиверина, Strategic Business Review  
Стратегии маркетинга в разрезе компанииМаркетинг и отечественная бизнес-среда взрослеют, и последние 20 лет приятно радуют своими трансформациями. Да, сегодня вряд ли кто-то решится спорить о важности маркетинговых решений и их последствиях для бизнеса в целом. Но какие бывают корпоративные стратегии и их маркетинговое значение — совсем другой вопрос. Иногда можно услышать исключительно схоластические рассуждения в контексте бизнес-целей и анализа пяти сил Портера, PEST-анализа, предлагаемых инструментов и каналов...
звернень: 9114, відгуків: 0

12. Нейромаркетинг: как заглянуть в голову потребителя
21.01.2021 Ольга Сухина, Strategic Business Review  
Нейромаркетинг: как заглянуть в голову потребителяЧеловека всегда интересовал человек: причины его поведения и решений, рычаги влияния на него. В бизнес-сфере этот интерес выражен тем, как маркетологи изучают своих потребителей. Поэтому логичным витком развития маркетинга как науки стал симбиоз с психологией, которая включает в себя множество течений, таких как бихевиоризм, психоанализ, нейронауку, психиатрию… И, конечно, маркетинг «подружился» со всеми, в каждом направлении проводились исследования и были получены полезные результаты...
звернень: 7989, відгуків: 0

13. Возможности диджитал-каналов: что и как может улучшить вашу маркетинговую стратегию
04.09.2020 Ричард Фалконер (Richard Falconer)  
Возможности диджитал-каналов: что и как может улучшить вашу маркетинговую стратегиюОсновой создания любой стратегии цифрового маркетинга является четкое понимание того, что могут дать те или иные диджитал-каналы. Ричард Фалконер (Richard Falconer), управляющий директор компании Yard, в своей статье для The Drum, проанализировал возможности и ограничения основных диджитал-каналов. Предлагаем вам свериться, правильно ли вы работаете с тем или иным каналом и не упускаете ли специфику каждого из них...
звернень: 6129, відгуків: 0

14. Маркетинговые метрики, которые помогут сохранить бизнес во время кризиса
04.05.2020  
Маркетинговые метрики, которые помогут сохранить бизнес во время кризисаМаркетинг ничего не стоит без аналитики. McKinsey выяснили, что использование аналитики позволяет сократить отток клиентов на 25%, а рентабельность продаж увеличить на 2-3%. Однако, если раньше анализ данных в маркетинге давал преимущество, то в кризисной ситуации на кону стоит выживание компании. Маркетинг, основанный на интуиции, не работает в обычное время, а в условиях неопределенности может даже навредить. Чтобы пережить кризис, нужно анализировать каждый шаг, отслеживать изменения показателей маркетинга и регулировать ситуацию по мере возможностей...
звернень: 6993, відгуків: 0

15. Как работает вирусный маркетинг
22.03.2019 Марина Крицкая  
Как работает вирусный маркетингКомпании использует вирусный маркетинг по нескольким причинам. Он делает бренд более узнаваемым, снижает маркетинговые затраты, улучшает поисковое ранжирование, повышает эффективность взаимодействия с клиентами и усиливает доверие потребителя. Поэтому вирусный маркетинг особенно эффективен для небольших брендов или компаний, которые пытаются привлечь более широкую аудиторию с помощью своего сообщения...
звернень: 5359, відгуків: 0

16. Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнта
20.11.2018 Нірадж Давар (Niraj Dawar), професор маркетингу в бізнес-школі Ivey  
Як великі дані допомагають створювати цінність для клієнтаВеликі дані (big data) можуть чимало зробити для маркетингу. У тому числі — допомогти знайти відповіді на два найскладніші запитання, що над ними міркують маркетологи з першого дня існування цієї професії: 1) хто, коли, що і за якою ціною купує? 2) чи можемо ми побачити зв’язок між тим, що споживачі чують, читають і бачать — і тим, що вони купують? Відповіді на ці запитання здатні зробити маркетинг більш ефективним завдяки кращому таргетингу та доцільнішому використанню бюджету...
звернень: 6066, відгуків: 0

17. Безусловная любовь к бренду
17.10.2018 Татьяна Коробова, Strategic Business Review (ноябрь, 2017)  
Безусловная любовь к брендуМногие бизнесмены хотят, чтобы клиенты «любили» их бренд и компанию, подразумевая под этим большее, чем просто лояльность. Понятное желание создать новое «Яблоко», ведь Apple чаще всего приводится в пример как бренд, пользующийся любовью клиентов. Концепция «лавмарк» — бренда, который любят, получив свою порцию популярности лет 10 назад, довольно быстро подзабылась. Однако за это время в области изучения работы нашего мозга, нейромаркетинга и нейроменеджмента появилось немало новой информации...
звернень: 4077, відгуків: 0

18. Шесть ценностей и четыре преимущества agile-маркетинга
04.09.2018 Джим Эвел (Jim Ewel)  
Шесть ценностей и четыре преимущества agile-маркетингаВы, вероятно, слышали об agile касательно разработки программного обеспечения. Но знаете ли вы, что применение ключевых ценностей этого подхода в маркетинге позволяет получить отличные результаты? Адаптивность, сотрудничество и итеративность — необходимые вещи в мире, где Google в любой момент может выбить почву из-под ног. В статье речь пойдёт о том, что представляет собой agile-маркетинг и почему применение этого подхода выгодно для компаний...
звернень: 4874, відгуків: 0

19. Повышение прибыли благодаря эффективной ценовой политике
30.03.2018 Георг Винклер (Georg Winkler), Дмитрий Савицкий  
Повышение прибыли благодаря эффективной ценовой политикеПубликуется с согласия редакции "Вестника McKinsey". Статья вышла в 33-м номере журнала. Полностью номер можно прочитать на сайте www.vestnikmckinsey.ru
Компании зачастую недооценивают ценообразование как фактор роста прибыли; вместо этого они стремятся использовать более традиционные методы, например сокращение затрат. В настоящей статье представлены пять шагов, с помощью которых можно превратить ценообразование в устойчивый источник роста прибыли...
звернень: 6020, відгуків: 0

20. Как онлайн-магазины обводят нас всех вокруг пальца
27.02.2018 Джерри Усим (Jerry Useem), The Atlantic  
Как онлайн-магазины обводят нас всех вокруг пальцаС приближением Рождества 2015 года цены на специи к тыквенному пирогу будто сошли с ума. Они не резко выросли, как могли бы предположить авторы учебников по экономике, но они и не обвалились. Они начали колебаться между двумя квантовыми состояниями: цена на Amazon за маленькую баночку специй весом в одну унцию была либо $4.49, либо $8.99, в зависимости от того, когда вы её искали...
звернень: 5249, відгуків: 0




МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua