НОВИНИ від 07.05.2008


Що спонукає менеджерів до наполегливої праці

Рушієм управлінської праці є цікава робота, яка кожного дня ставить перед менеджерами нові виклики. Саме така праця (а не зав'язаний на результативності компенсаційний пакет, готівкові бонуси чи частка акцій компанії) спонукає управлінців на додаткові зусилля та готовність і далі наполегливо розвивати свої проекти.

Нове дослідження, проведене Ashridge Business School, виявило, що тоді як сім із 10-ти менеджерів переконані, що працюють у позитивному лідерському середовищі, більше ніж половина з них відчувають нерозуміння з боку безпосереднього керівництва, коли йдеться про стимули та мотиви, які спонукають їх та їхніх колег.

Цьогорічний Ashridge Management Index виявив значний розрив між мотиваційними факторами, проголошеними організаціями, та тими, про які говорять окремі менеджери. Наприклад, організації вважають найпотужнішим стимулом виплати за результативність та стимулюючі компенсаційні схеми, тоді як самі менеджери називають своїм основним мотиватором цікаву роботу, яка ставить перед ними нові виклики. А висока базова зарплатня (на третьому місці серед менеджерів) взагалі не потрапила до першої п'ятірки мотиваторів за версією компаній.

Фіона Дент (Fiona Dent), керівник управлінської освіти в Ashridge та автор дослідження, пояснює: "З відповідей менеджерів відчувається потужний супротив намаганням організацій застосувати до всіх однакові мотиваційні програми. Немає нічого дивного в тому, що менеджери хочуть, щоб до них ставились як до особистостей. А отже й мотиваційні програми повинні підбиратися під потреби кожного з них".

І хоча сучасні компанії розуміють важливість програм управління талантами та розвитку лідерства, все ж подібні теми часто ігноруються багатьма організаціями. Лише близько половини менеджерів вірять, що організації вдало справляються зі своїм обов'язком розвивати наступне покоління лідерства, управляти талантами та планувати наступників.

У дослідженні також йшлося про особисті виклики, з якими доводиться стикатися управлінцям. Сьогодні серед найскладніших із них вони називають інформаційне перевантаження та проблеми із підтримкою здорового балансу між роботою та особистим життям.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC