НОВИНИ від 08.07.2008


Працівники відчувають ігнорування з боку керівництва

Залиште на хвильку в спокої клавіатуру і поговоріть зі своїм колегою, який працює кількома поверхами нижче. Дивне відчуття, чи не так? Електронна пошта сьогодні стає чи не найпопулярнішим джерелом обміну інформацією, при цьому складається враження, що люди забувають, що можна спілкуватись і по-іншому. Як наслідок — у компаніях створюється середовище, в якому працівники не відчувають нічого іншого, окрім тотального ігнорування як з боку керівників, так і з боку колег.

Дослідження, проведене Workplace Intelligence Unit спільно з консалтинговою компанією Forward Thinking, виявило, що приблизно половина з нас не відчуває турботи з боку роботодавця та не вірить, що компанія діє в інтересах своїх співробітників.

Опитування, в якому взяли участь 360 співробітників, включаючи топ-менеджмент, виявило, що одним з основних ознак "неповаги" є вимога залишатися на наради та робочі сесії після закінчення робочого дня.

Третина опитаних відзначила, що однією з основних проблем на робочому місці є неповага до їхньої точки зору з боку співробітників та колег. При цьому переважна більшість опитаних виказували готовність виконувати значні об'єми роботи, якщо їх про це попросити і при цьому завжди готові допомогти своєму колезі.

Дев'ять із десяти респондентів сказали, що готові залишатись до пізна на роботі для того, щоб допомогти колезі, у якого горять терміни. При цьому вісім із десяти респондентів відзначили, що їм вже неодноразово доводилося робити це.

Найбільш розповсюдженою формою комунікації на сьогодні виявилася електронна пошта (що зовсім не дивно). Вона випередила такі розповсюджені форми комунікації як безпосереднє спілкування та телефонний зв'язок. І це попри той факт, що всім прекрасно відомо, що якість спілкування цілком і повністю залежить від відстані між тими, хто спілкується.

У звіті дослідження також говориться, що чотири з 10-ти співробітників скаржаться на те, що їхня команда не святкує днів народжень і повністю ігнорує будь-які "людські" особливості, зосереджуючись виключно на професійних цілях.

44% респондентів відзначають, що у щоденній роботі їм перешкоджають люди, які занадто голосно розмовляють по телефону або з колегами.

Дві третини опитаних вважають, що їхні офіси є затісними і у них немає спеціально відведених приміщень для неформальних зустрічей. А 16% переконані, що взаємодія між учасниками команди у компанії перебуває на надзвичайно низькому рівні.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic