НОВИНИ від 12.05.2009


Не дайте кризі заволодіти вашою «світлою стороною»

Неначе генерали на кровопролитній війні, які завжди тримають нових рекрутів на відстані, оскільки прекрасно розуміють, що вже завтра ці люди вже можуть загинути, керівники компаній намагаються не створювати занадто тісних стосунків зі своїми співробітниками. Проте, хоча емоційна "прохолода" та жорсткий стиль управління може бути виправданим в часи рецесії, його навряд чи можна назвати ефективним у довгостроковому розрізі.

Дослідження, проведене University of Puget Sound спільно з University of Colorado, виявило, що лінійні менеджери, які часто беруть участь у скороченнях, стають "черствими" та більш "прохолодно" ставляться до нових співробітників. І хоча така поведінка справді може давати дивіденди в часи економічної кризи, та все ж постійне "гасіння пожеж" може призвести до суттєвих проблем у перспективі.

У дослідженні взяло участь більше 400 управлінців, які визнали, що постійне скорочення співробітників призводить до стресу, емоційного виснаження, а іноді навіть депресії серед тих менеджерів, на плечі яких лягає нелегке завдання доносити неприємну інформацію до своїх колег.

Дослідження фокусувалося на так званих "виконавцях", шкоду для психологічного здоров'я яких часто просто ігнорували, вважаючи, що найбільший "тягар" лягає на плечі тих, кого звільняють, а не тих, хто звільняє. Втім, як виявилося, менеджери, яким доводилося приймати складні рішення і проводити важкі розмови з колегами та друзями також відчули на собі вплив стресу, який призводить до найрізноманітніших емоційних розладів.

"Всі вважають, що під час скорочення потрібно підтримувати насамперед тих людей, які в результаті звільнення залишилися без роботи. Втім, не меншої підтримки потребують і ті люди, які залишилися на своїх посадах. А тим більше — ті, хто безпосередньо виконує роль «катів»", — стверджує Леон Гранберг (Leon Grunberg), професор Puget Sound і один зі співавторів дослідження.

Під час детальних інтерв'ю менеджери признаються, що відчувають себе "спустошеними" і через те не ризикують створювати нові емоційні контакти зі співробітниками, які не так давно працюють у компанії. Таким чином вони намагаються вберегти своє психологічне здоров'я.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC