НОВИНИ від 18.06.2009


Відновлення довіри... чи важливо це для бізнесу?

Соціальна напруга, пов'язана зі втратою робочих місць, скорочення компенсаційних пакетів та інших подібних негативних аспектів, поволі пішла на спад. Втім, втрачену суспільну довіру до бізнесу доведеться відновлювати ще дуже і дуже довго.

Не викликає подиву те, що зараз так багато людей відчувають себе не надто впевнено і не поспішають знову "кидатися в обійми" банків та компаній, які намагаються їм щось продати. Втім, довіра (до вашого продукту, в те, що ви робите, до вашого сервісу, тощо) була і залишається вирішальним аспектом успішності капіталістичної моделі.

На жаль, за результатами опитування, проведеного консультаційною компанією Involve, серед 180 директорів копаній FTSE-350, а також Times Top 1000 лише близько 43% здійснюють активні кроки щодо відновлення довіри у їхньому бізнесі. І це попри той факт, що шість із 10-ти респондентів переконані — клієнти втратили довіру до бізнесу.

Не дивно, що саме компанії фінансового сектору сьогодні можуть "похвалитися" найнижчим рівнем довіри. Експерти та інвестиційні радники скаржаться від просто таки феноменального (на 55%) падіння рівня довіри до них за останній рік.

Дослідження також проаналізувало вплив рецесії на рівень довіри. Організації, яким вдалося продемонструвати високий рівень емпатії до своїх співробітників, показують вищу прибутковість та більший рівень впевненості клієнтів.

Лорн Армстронг (Lorne Armstrong), партнер Involve, наголосив: "Найбільш несподіваним для нас виявилося те, що хоча абсолютна більшість компаній розуміє, що емпатія має потужний позитивний вплив на результативність бізнесу, мало хто з них по-справжньому активно займається відновленням довіри".

"Можливо, акулам бізнесу так важко зрозуміти принципи відновлення довіри, оскільки вони не вкладаються у жодну із традиційних моделей функціонування бізнесу. Довіра не залежить від впровадження нових моделей. Вона залежить тільки від вашої поведінки та поведінки всіх менеджерів та співробітників компанії. Це прості речі, на зразок: вміння прислухатися до людей, ставити себе на їхнє місце та ділитися з ними власними думками".

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC