НОВИНИ від 30.06.2009


Покоління «Y», яке ж воно насправді?

Рецесія — не єдина проблема, з якою доводиться стикатися молодим людям, які лише входять на ринок праці. Виклики перед ними ставить загальна система освіти, а також негативні стереотипи, які нав'язуються ринком праці через засоби масової інформації та інші джерела.

За даними нового дослідження, проведеного Ashridge Business School, представники так званого "Покоління Y" (люди, яким ще не виповнилося 27 років) не лише вимушені працювати у далеко не найкращих економічних умовах, але й боротися зі стереотипами, які нав'язуються засобами масової інформації. Зокрема, до цих стереотипів входить особлива вимогливість молодих людей до посади і при цьому небажання докладати значних зусиль для того, щоб виконати свою роботу якомога ефективніше.

Опитування, в якому взяло участь 133 респонденти із 59-ти компаній виявило, що хоча представники покоління "Y" справді можуть бути доволі вимогливими — рівень їхньої амбітності залишається таким самим, як і серед інших поколінь.

Припущення, що представники хочуть "працювати менше, а отримувати більше" можна також поставити під сумнів. Молодші співробітники справді бувають досить амбітними і мотивованими на досягнення високих цілей. Але, як правило, вони готові звернути гори, щоб досягнути своєї мети і їх неможливо звинуватити у недостатній праці.

Знову ж таки, молоді люди хочуть і люблять навчатися, але у цифровому світі вони хочуть мати якомога більше ефективних "змішаних" та більш персоналізованих моделей для навчання.

Саме представники покоління "Y" виявляються найбільш схильними до адаптації і, як наслідок, — легко пристосовуються фактично до яких-завгодно умов.

По суті, покоління "X" (тобто люди, які народилися у період з 1961-го по 1981-ий роки) і "бейбі бумери" (народжені в 60-их) поводилося так само, як і представники покоління "Y", коли їм було стільки-само років.

Таким чином, підходи та поведінка працівників на робочому місці часто більше залежить від їхнього віку, ніж від покоління, до якого вони належать, — робить висновок дослідження Ashridge.

Найбільшою проблемою, з якою довелося зіткнутися представникам покоління "Y", була освітня система, що фактично не дала їм таких необхідних у сучасному модерному суспільстві комунікативних навичок.

Тим не менше, ключовими поведінковими атрибутами покоління "Y" були і залишаються впевненість, амбітність, наполегливість, комунікативність та зрілість.

Проте, мабуть найцікавішим відкриттям дослідження виявилося те, що хоча представники покоління "Y" вважаються надзвичайно адаптивними з точки зору технологій — готовність приписати їх до розряду технологічних геніїв часто виявляється поспішною. По суті, технологічні навички молодшого покоління відрізняються у залежності від людини так само, як вони відрізняються серед представників інших поколінь. Правда хіба що те, що представники покоління "Y" з більшим задоволенням та знанням використовують соціальні медіа.

Дослідження також показало, що рівень самоусвідомлення (та самоаналізу) серед представників покоління "Y", на жаль, залишає бажати кращого (особливо, порівняно з іншими поколіннями). Частенько їм важко реально оцінити свій вплив на інших людей.

Ставлення до ризику серед представників покоління "Y" також доволі помірне, а сім'я та друзі відіграють у їхньому житті надзвичайно важливу роль.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua