НОВИНИ від 27.04.2010


Практики корпоративної відповідальності та дружнього ставлення до навколишнього середовища підвищують ROI

Дослідження, проведене Kenexa Research Institute (KRI), оцінило ставлення співробітників до своїх компаній в залежності від їхніх ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Його результати переконливо свідчать, що участь організації в практиках корпоративної відповідальності та дружнього ставлення до навколишнього середовища мають значний вплив на рівень мотивації працівників та ефективність бізнесу в цілому. Звіт дослідження базується на аналізі даних репрезентативної вибірки працівників, опитаних в рамках щорічного дослідження WorkTrends.

Соціально відповідальною вважається та організація, яка підтримує та зберігає навколишнє середовище, а також робить свій внесок у спільноту, в якій живуть та працюють її співробітники.

Серед всіх країн, які взяли участь в опитуванні, праця на організацію, чиї співробітники вважають її соціально відповідальною, підвищує гордість працівників, їхню мотивацію, задоволеність робочим місцем та готовність рекомендувати власну компанію, як найкраще місце для праці. Окрім того, соціальна відповідальність компанії знижує плинність кадрів та вселяє у співробітників бажання продовжувати роботу.

"Наше дослідження однозначно доводить, що організації, в яких панує сильний дух корпоративної відповідальності, мають більш мотивованих, впевнених та орієнтованих на споживача працівників, — розповідає Анна Герман (Anne Herman), дослідник-консультант Kenexa Research Institute. — Лідерам компаній також буде цікаво дізнатися, що організації, які впроваджують ініціативи корпоративної соціальної відповідальності на стратегічному рівні, перевершують своїх конкурентів за всіма показниками ефективності".

Сучасні працівники хочуть не просто заробити — вони турбуються про цінності та репутацію власної компанії. Попереднє дослідження показало, що корпоративна відповідальність відіграє важливу роль у залученні нової робочої сили. Також працівники відзначають, що соціальна відповідальність підвищує загальний рівень задоволеності серед співробітників. Особливо це властиво для вищих та середніх ланок управління.

"Попри рецесію, організації продовжують створювати та розвивати соціально відповідальний бізнес, — наголошує Герман. — З 2008-го року кількість компаній із сильною організацією корпоративного відповідального клімату підвищилася. Наприклад, у фінансовій сфері 3 з 4 бізнесів сьогодні приділяють значну увагу клімату соціальної відповідальності".

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC