НОВИНИ від 03.09.2010


Розрив між кандидатами та роботодавцями підсилює відчуття розчарування

Компанія TalentDrive, засновник пошуково-агрегаційного механізму по онлайн-резюме, опублікувала результати дослідження "Сприйняття робочого ринку" (Job Market Perceptions). Його результати свідчать про збільшення розриву між очікуваннями роботодавців та тим, що насправді можуть запропонувати кандидати на посади.

В опитуванні взяло участь 79 000 людей, які перебувають в пошуку роботи (86% — в активному пошуку), серед яких 71% доволі песимістично оцінюють перспективи кар'єри. Більшість кандидатів щиро вірять, що володіють всіма необхідними навичками. Але, попри це, вони не думають, що отримають бажану посаду. 37% почуваються цілковито разчарованими, тоді як 34% вважають умови для працевлаштування несприятливими, але вірять в те, що у цій сфері будуть поступово відбуватися покращення.

Роботодавцям також було запропоновано відповісти на подібне запитання. Вони повинні були оцінити зміну якості кандидатів з моменту початку рецесії. На диво, 42% роботодавців відзначили, що економічна криза призвела не лише до збільшення кількості кандидатів, але й до підвищення їх якості.

Чому ж тоді така велика кількість людей все ще перебуває у пошуку роботи, якщо їх якість цілком відповідає запитам роботодавцям. Адже 73% з опитаних кандидатів пройшли не менше 5 інтерв'ю з початку пошуку роботи. При цьому майже 75% не отримали жодної пропозиції. У чому ж проблема?

Спеціалізація та загальні навички

Як виявилося, 71% роботодавців перебувають у пошуках переважно "спеціалістів вузького профілю", а не людей із загальним набором навичок. Тоді як серед самих кандидатів 61% оцінює себе, як "професіонала із широким набором навичок".

За останні два роки багато компаній були змушені здійснювати кадрові скорочення, внаслідок яких велика кількість "багатопрофільних співробітників" опинилися на вулиці. Чого не скажеш про спеціалістів вузького профілю, чиї унікальні навички не дозволили роботодавцям позбавитися від них. Як наслідок, таких людей сьогодні набагато менше на ринку праці, хоча саме на них найбільший попит.

Отже, можемо констатувати серйонзний розрив між тим, що шукають роботодавці, та тим, що пропонує ринок праці.

Серед результатів дослідження:

  • 71% роботодавців відзначили, що їхні відкриті позиції є "спеціалізованими";
  • 61% кандидатів наголосили, що належать до "професіоналів широкого профілю";
  • 73% кандидатів відвідали п'ять або більше інтерв'ю з роботодавцями, при цьому 75% не отримали жодного результату у вигляді робочих пропозицій;
  • найбільш ефективним інструментом найму, як за версією роботодавців, так і за версією кандидатів, виявилися сайти соціальних медіа.

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC