НОВИНИ від 27.09.2010


Apple — світовий бренд, що найшвидше зростає

За даними міжнародного агентства Interbrand, бренд компанії Apple у 2010-му році визнаний таким, що найбільш активно розвиваються у світі, повідомляє "Кореспондент".

Apple - світовий бренд, що найшвидше зростає Як повідомляє агентство, оцінка брендів проводилася за трьома ключовими показниками — фінансова успішність брендових продуктів або послуг на ринку, роль бренду в процесі рішення про покупку і сильні сторони бренду.

Відповідно до рейтингу "Найкращі світові бренди 2010", приріст вартості бренду Apple склав 37%. Так, вартість бренду Apple на сьогоднішній день складає $ 21 143 млн.

Тим часом, серед інших брендів, що активно розвиваються, агентство назвало Google з приростом вартості 36% і BlackBerry з 32% приростом.

Незважаючи на високі темпи зростання, в загальному рейтингу Apple посів лише 17-те місце і поступився традиційним лідерам — Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google, GE, McDonald's, Intel, Nokia, Disney і HP.

Окрім того, Interbrand назвав фактори, які негативно вплинули на вартість бренду Apple у 2010-му році. Серед них — технічні проблеми iPhone 4 і відсутність активного публічного висвітлення соціально орієнтованої діяльності компанії.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua