НОВИНИ від 25.10.2010


«Заморожені» зарплати почали «відтавати»

Більше трьох чвертей (76%) організацій, які вдалися до "заморожування" виплат на час економічної кризи, починають знову піднімати платню своїм співробітникам (або планують зробити це до кінця 2010-го року). Саме такі дані наводить дослідження, проведене компанією Buck Consultants.

Дослідження Buck Consultants також свідчить про те, що працівники можуть очікувати незначного підвищення платні вже в наступному році. Зростання виплат у 2011-му році сягне 2,8%. Для порівняння, у 2010-му цей показник склав 2,5%, а у 2009 — всього 1,8%.

"На перших порах працівникам не варто очікувати значних підвищень. Вони стануть можливими тільки тоді, коли економіка повністю стабілізується", — наголошує Том Барк (Tom Burke), представник Buck Consultants. — "Якщо ж мрії про стабільність виявляться марними — роботодавці швидш за все знову підуть на «заморожування» виплат".

Плата за ефективність залишається найрозповсюдженішим підходом під час кризи, дозволяючи перерозподілити ресурси в компанії таким чином, щоб найбільше отримували найефективніші і найталановитіші співробітники.

87% організацій, які взяли участь у дослідженні, так чи інакше застосовують підхід оплати за ефективність. Основним же типом стимулюючих програм є загальний мотиваційний план з індивідуальною оцінкою результативності.

Розмір бонусів та їх охоплення також почали зростати. Виплати, здійснені у 2010-му році керівникам, директорам, управлінціям та іншим працівникам керівної ланки за всіма прогнозами перевищать показники 2009-го року.

Стратегії утримання ключових талантів

Серед респондентів опитування приблизно половина перерозподілила потік виплат у компанії таким чином, щоб більша їх частина потрапляла до найефективніших співробітників. Варто відзначити, що роком раніше до такого перерозподілу вдавалося лише 10% компаній.

"Сьогодні немає сумніву, що провідні працівники почнуть шукати нових можливостей для розвитку та кар'єри, як тільки економічна ситуаціїя покращиться", — пояснює Барк. — "Тому компенсаційні стратегії утримання набувають надзвичайно важливого значення".

Стратегії утримання найефективніших співробітників включають: нові кар'єрні можливості (34%), узгодження виплат з ринковими показниками (27%), підвищення негрошової мотивації (19%), збільшення бонусів (13%), акції компанії (12%) тощо.

Інші ключові висновки дослідження

  • Приблизно 70-80% працівників можуть розраховувати на підвищення платні в цьому році. Але тільки 57% керівників можуть розраховувати на те саме;
  • "Спеціалізовані галузеві знання" — основна причина, чому компанії готові витрачати додаткові кошти на утримання співробітників;
  • Реферальні бонуси пропонуються 59% працівників.

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC