НОВИНИ від 26.01.2011


Нове дослідження свідчить про рівень поінформованості щодо наставництва

Професійне наставництво стало невід'ємною частиною навчання співробітників різних компаній у багатьох країнах. Більше, ніж половина населення знайомі з професійним наставництвом. Такі дані глобального дослідження Consumer Awareness Study, проведеного International Coach Federation (ICF).

У середньому 51% із 15 000 учасників дослідження відзначили, що вони "частково поінформовані" або "повністю поінформовані" щодо професійного наставництва. І хоча рівень поінформованості щодо наставницва відрізняється в залежності від країни, йому починають приділяти все більшу та більшу увагу разом з тим, як все більше людей беруть участь у наставництві та розглядають наставництво у якості нового можливого кар'єрного вибору.

Наступні країни показали найвищий рівень поінфоромваності щодо професії: Південна Африка (92%), Індія (80%), Франція (75%), Великобританія (74%) та Австралія (72%).

"Ці дані свідчать, що наставництво швидко розповсюджується з Америки, де воно було присутнє два десятиліття тому, до шести континентів", — пояснює президент ICF Ед Модел (Ed Modell). — "Саме широкий географічний розмах є найкращим свідченням того, що цінність наставництва визнається людьми у різних культурах та з різним менталітетом. А це свічить про чудові перспективи сфери наставницва".

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC