НОВИНИ від 28.02.2011


Дослідження мотивації: Чи дійсно працівники люблять вашу компанію?

Справжні стосунки вимагають від двох осіб повної залученості, мотивації та дій в інтересах партнера. Стосунки співробітника з його компанією потребують не меншого рівня залученості між працівником та роботодавцем.

За даними проведеного нещодавно дослідження Workplace Options 59% працівників переконані, що їхнім роботодавцям вдається підтримувати дух максимальної залученості на робочому місці. Дослідження Gallup Organization, яке вивчало людську природу та поведінку протягом більш ніж 75 років, вказує на те, що залучені працівники виявляються більш продуктивними, більш прибутковими та більш орієнтованими на клієнта. У них набагато рідше виникає спокуса покинути компанію.

Але яким же чином компанія може повністю залучити співробітників? Опитування Workplace Options свідчить, що 61% роботодавців використовують постійний зворотній зв'язок та діалог з підлеглими для підвищення мотивації, а 57% використовують гнучку систему бонусів та винагород. 53% вдаються до системи кар'єрного просування та відкриття перед співробітниками нових можливостей для стимулювання та мотивації персоналу.

Двосторонній зворотній зв'язок та розподіл функцій прийняття рішень — ось найкращі способи, які сприяють підвищенню мотивації.

"Залученість персоналу — це щось більше, ніж просто ініціатива чи програма, яку впроваджує відділ управління персоналом", — пояснює Дін Дебнам (Dean Debnam), генеральний директор Workplace Options. "Підтримка мотивації на належному рівні повинна стати ключовим елементом кожної бізнес-стратегії. Адже тільки залучений персонал показує високу продуктивність та приносить компанії прибутки".

За даними дослідження, три з чотирьох (76%) респондентів повністю віддані своїй роботі. Високий рівень залученості та утримання — це прямий результат правильних дій щодо підтримки мотивації.

Щоб досягнути високого рівня залученості, роботодавцям насамперед слід ідентифікувати, що мотивує персонал, запропонувати креативні програми чи ініціативи — такі як коучінг для нових співробітників, кар'єрне навчання, великі брейнштормінгові сесії та зустрічі персоналу.

"Якщо роботодавці не усвідомлять важливість двосторонньої комунікації з персоналом, вони ризикують втратити найбільш цінних підлеглих", — стверджує Алан Кінг (Alan King), президент та операційний менеджер Workplace Options. "Коли ви даєте співробітнику контроль над власною кар'єрою та дозволяєте йому приймати рішення, які впливають на долю компанії — він стає набагато більш залученим у процес та по-справжньому переймається цілями організації".



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC