НОВИНИ від 04.07.2011


Наставники та комунікація на робочому місці — два фактори, які найбільше впливають на мотивацію

Відновлюючись після найважчої рецесії за кілька останніх десятиліть, компанії стикаються з феноменом небувалого зниження мотивації та залученості працівників у робочий процес. Дослідження, проведене International Association of Business Communicators (IABC) спільно з Buck Consultants, участь в якому взяло близько 1000 респондентів, виявило, що безпосередні керівники та рівень комунікації між співробітниками — це два основні фактори, які впливають на мотивацію.

Керівник може впливати на залученість свого підлеглого у робочий процес як позитивно, так і негативно. 44% респондентів дослідження стверджують, що їхні керівники сприяють підвищенню мотивації, тоді як 41% опитаних призналися, що їхні "наставники" діють на пониження рівня залученості.

39% респондентів назвали кількість комунікації між співробітниками вагомим фактором, який впливає на мотивацію, а ще 47% визнали його "середній" вплив.

Серед інших факторів, які позитивно впливають на рівень залученості були названі зміни в лідерстві (31%) та програми бонусів/визнання (18%).

До негативних же факторів були віднесені низька мораль (49%), слабкий менеджмент (48%), скорочення (38%) та зміни в лідерстві (26%).

"Ще одна тенденція, яка стала очевидною, — це широке використання соціальних медіа як частини стратегії мотивації персоналу", — розповідає Робін МакКесленд (Robin McCasland), президент IABC. — "Відмінності між внутрішньою та зовнішньою комунікацією розмиваються і працівники ефективно комунікують через соціальні медіа, що сприяє розвитку позитивної організаційної культури та підтримує залученість персоналу на високому рівні".

Серед інших результатів дослідження:

  • Минулого року компанії більше переймалися підвищенням продуктивності, тоді як в цьому році на перше місце вийшла проблема створення культури (33%);

  • Серед методів комунікації, які застосовуються найширше, як і в минулому році, була згадана електронна пошта (81%) та внутрішня мережа (Інтранет) (72%). Порівняно з 2010-им роком дещо зменшилася кількість особистої комунікації (46%) та дещо зріс рівень використання соціальних медіа (16%);

  • Більше половини опитаних компаній використовують блоги (69%), Twitter (58%), Facebook (57%), сервіси миттєвих повідомлень (57%) та YouTube (53%) для комунікації зі своєю внутрішньою та зовнішньою аудиторією;

  • Більше половини респондентів сказали, що їхні організації інтегрували інструменти розповсюдження контенту (content-sharing tools) у внутрішню мережу компанії.




comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic