НОВИНИ від 19.07.2011


Зворотній бік навчання в компаніях

Роботодавці, які здійснюють значні інвестиції в професійний розвиток свого персоналу, при цьому не пропонуючи чітких перспектив розвитку кар'єри та не відкриваючи перед ними нових можливостей, власними руками збільшують показники плинності кадрів у компанії.

В американських компаніях щороку витрачається близько $134 млрд. на розвиток співробітників. Втім, дослідники з університету Айови виявили, що працівники не виявляють особливого бажання залишатися в компанії, якщо вони не бачать чітких можливостей для розвитку кар'єри, незалежно від того, чи отримують вони хороший професійний розвиток.

"Тільки ті співробітники, які бачать чіткі перспективи власного кар'єрного розвитку, готові залишатися в компанії", — пояснює Скот Сейберт (Scott Seibert), професор Tippie College of Business в університеті Айови. — "В іншому ж разі професійний розвиток співробітників просто робить їх кращими кандидатами для інших компаній".

Сейберт наголошує, що успішний розвиток працівників передбачає не тільки можливість навчатися та вдосконалювати свої навички, але й можливість застосовувати їх у майбутньому, яка проявляється у вигляді нових кар'єрних перспектив.

В опитуванні взяли участь 246 пар працівників та їхніх керівників із переліку компаній Fortune 500. Вони відповідали на запитання щодо перспектив навчання в компанії та кар'єрних перспектив.

Було виявлено, що працівники, які брали участь у програмах професійного розвитку (тобто навчалися за рахунок роботодавця) частіше відзначали, що готові залишитися в компанії тільки при наявності цікавих кар'єрних можливостей. Тільки окремі респонденти призналися, що відчувають відповідальність перед роботодавцем і готові залишитися, навіть якщо перспектив для кар'єрного просування не буде.

Втім, дослідники також виявили, що далеко не всі працівники сприймають кар'єрні можливості тільки як здатність швидко просуватися по кар'єрній драбині та займати вищі посади. Дехто з них погодився спробувати себе на іншій посаді, навіть якщо вона знаходиться в одній площині з тою, яку співробітник займає зараз. Інші цінують відчуття більш тісних стосунків з керівництвом тощо.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC