НОВИНИ від 15.08.2011


Корпоративна соціальна відповідальність — не просто філантропія

Хоча в основі ініціатив корпоративної соціальної відповідальності для деяких компаній до сих пір залишається філантропія, все ж багато з них починають здобувати чітке стратегічне бачення того, яким чином соціальна відповідальність здатна підвищити ефективність ключового бізнесу.

Нове дослідження, проведене компанією Deloitte, вказує на еволюцію мотивів, які спонукають компанії впроваджувати корпоративну відповідальність. "Сьогодні ініціативи програм корпоративної соціальної відповідальності все частіше набувають комерційного фокусу. Особливо, коли компанії планують виходити на нові ринки, залучати найкращий персонал, здобувати нових клієнтів чи розвивати стратегічні стосунки", — наголосив партнер Deloitte Гізер Хенкок (Heather Hanckock).

"Найкращі бізнеси концентруються на своїй експертизі та пропонують лідерство в суспільстві через призму власних ключових компетенцій. Пропозиція корпоративної експертизи та досвіду часто виявляється більш цінною, ніж банальні грошові внески чи пожертви".

Сьогодні програми корпоративної відповідальності все частіше використовуються для розвитку стосунків з владою, постачальниками, клієнтами на ключових ринках, а також для мобілізації персоналу та підсилення корпоративної культури.

Багато компаній пов'язують свою корпоративну відповідальність зі своєю професійною пропозицією. Технологічні компанії зазвичай інвестують у технологічні проекти, тоді як фармацевтичні організації фокусуються на сфері охорони здоров'я.

"Взаємодія та контакти стають дедалі більш важливими для благодійних фондів як нове джерело отримання прибутків та стратегічних альянсів. Благодійні фонди сьогодні мають доступ до широкого спектру потенційної підтримки від корпоративних партнерів, яка не обмежується короткостроковими грошовими пожертвами".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua