НОВИНИ від 29.05.2012


Менеджери надто самовпевнені щодо власної здатності керувати людьми

Багато менеджерів мають занадто самовпевнене ставлення до власної здатності керувати людьми — саме до такого висновку прийшли спеціалісти із Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD).

CIPD: Менеджери надто самовпевнені щодо власної здатності керувати людьмиЗа даними дослідження, проведеного CIPD, близько трьох чвертей (72%) роботодавців турбуються через дефіцит лідерських та управлінських навичок. І в основі цієї проблеми лежить той факт, що більшість менеджерів навіть не здогадуються, наскільки слабкими управлінцями вони насправді є.

Вісім з десяти менеджерів переконані, що їхній персонал задоволений або дуже задоволений підходами до управління, які використовуються у їхній компанії. Але тільки половина (58%) підлеглих погоджуються з ними.

Цей 20-відсотковий "пробіл" має значення, тому що попередні дослідження довели, що існує помітний зв'язок між задоволеністю працівників своїми менеджерами та рівнем їхньої мотивації та готовності докладати реальних зусиль на благо компанії.

"Наше дослідження показує, що майже третина (28%) працівників мають пряму відповідальність перед менеджерами, і при цьому лише половина співробітників задоволені своїми керівниками", — стверджує Бен Вілмот (Ben Willmott), представник CIPD.

"Таким чином можна говорити, що навіть незначне підвищення управлінських здібностей призведе до помітного зростання рівня мотивації та продуктивності персоналу".

Ще одна проблема, на думку Вілмота, полягає в тому, що більшість менеджерів потрапляють на посаду через те, що вони мають хороші технічні навички. Після цього вони отримують неадекватне навчання та підтримку. І, як наслідок, такі управлінці фактично не розуміють, яким чином їхня поведінка впливає на інших.

Дослідження також показує, що 9 із 10 управлінців говорять, що вони завжди намагаються підтримувати та наставляти підлеглих, тоді як тільки чотири з 10 працівників погоджуються з цим твердженням.

Більше того, три чверті менеджерів говорять, що вони при кожній нагоді намагаються обговорювати перспективи розвитку кар'єри своїх підлеглих, тоді як тільки 38% працівників підтверджують це.

"Таким чином можемо констатувати, що більшість менеджерів фактично не володіють необхідними навичками для управління", — підсумовує Вілмот.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC