Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу

НОВИНИ від 22.05.2014


Найбільш інноваційні компанії 2014

Видання Fast Company оприлюднило рейтинг найбільш інноваційних стартапів і компаній 2014-го року, грунтуючись на опитуванні експертів і відстеженні трендів у сучасній економіці. Всі учасники списку до поточного моменту зробили переворот у своїй сфері діяльності.

Отже, топ-десятка рейтингу виглядає наступним чином.

Google

1. Google

Google, найбільший інноватор за минулі 16 років, який експериментував з різними сферами діяльності та сервісами, продовжує задавати тон в онлайн-рекламі, пошуку та інтернет- комунікаціях. Компанія Бріна і Пейджа вперше очолила рейтинг інноваторів у 2008-му, і ось вона знову повертається на вершину списку.

Серед інновацій останнього часу — «розумні» окуляри Google Glass, автомобілі без водія і гігабітна оптоволоконна мережа Google Fiber для декількох великих міст. А ще — електронний асистент Google Now, який допомагає орієнтуватися в розкладі громадського транспорту, картах, напрямках і списках справ.

Bloomberg Philanthropies

2. Bloomberg Philanthropies

У 2013-му році фонд Bloomberg Philanthropies виділив $ 452 млн. на благодійність у США. В основу своєї діяльності фонд поклав збір, аналіз і оперативну обробку даних про проекти, яким потрібна грантова допомога або цільове фінансування в галузі медицини, фармакології і терапії.

Компанія стала одним із великих контролерів ринку тютюнових виробів у частині правового та статистичного регулювання, що дозволило істотно знизити смертність від тютюнопаління.

Торік фонд виділяв цільові гранти на платформи відкритих даних для американських міст, а цього року має намір зайнятися аналогічним цільовим фінансуванням для міст і країн Європи. Також аналітичні дані компанія використовує для контролю проектів із захисту навколишнього середовища. Bloomberg уже виділив $ 53 млн. на п'ятирічну програму менеджменту рибного лову й експлуатації океанічних вод у Чилі, Бразилії та Філіппінах.

Xiaomi

3. Xiaomi

Компанії Xiaomi всього лише три роки, а рівень інновацій і якості продуктів, які вона представила на ринку, дозволив їй наздогнати своїх більш іменитих конкурентів. За 2013-ий рік китайська компанія продала майже 19 млн. смартфонів. Бюджетні та якісні пристрої зібрали свою значну аудиторію не тільки в Китаї, але і за його межами.

Засновника компанії Лея Юна порівнюють зі Стівом Джобсом, хоча його стиль відрізняється від стратегії засновника Apple: він продає телефони на ринку з низькою маржинальністю, а заробляє на програмному забезпеченні, а не на «залізі». Крім того, в 2013-му році, на відміну від вихідців з Купертіно, китайська компанія все-таки представила свій «розумний» телевізор.

У 2013-му Xiaomi досягла виручки в $ 5,2 млрд., заробляючи на платних додатках, іграх, вбудованій рекламі та сервісах з платною підпискою. У 2014-му амбітні китайці мають намір продати 40 млн. своїх смартфонів у країнах Південно-Східної Азії і в Індії, а також на ринках країн, що розвиваються.

Dropbox

4. Dropbox

Dropbox за минулий рік подвоїв свою аудиторію користувачів і досяг позначки в 200 млн. осіб, здолавши конкуруючі рішення від Apple, Google, Microsoft і багатьох інших компаній. З'явилися кілька нових інструментів для зберігання файлів і роботи з ними в цій хмарі. Розширилися можливості для інтеграції сторонніх поштових клієнтів і сервісів з Dropbox. Поліпшилася синхронізація між мобільними і настільними клієнтськими додатками.

А останнім часом компанія активно впроваджує корпоративні інструменти в свій хмарний сервіс, в тому числі — і для управління проектами та командної роботи. Так, в листопаді 2013-го був запущений механізм одночасної авторизації в особистому та корпоративному акаунтах для одночасної роботи з файлами.

Dropbox досі залишається компанією, що фінансується венчурними фондами і капіталістами. Її оцінка сягає $ 10 млрд.

Netflix

5. Netflix

Netflix не лише стала інноватором в області забезпечення доступу до відеоконтенту. Вони почали замовляти у медіа-компаній серіали, які ексклюзивно випускалися і випускаються для дистрибуції тільки на цій платформі. Поява ексклюзивного преміум-контенту і зростаюча якість і зручність перегляду в порівнянні з великими традиційними сервісами відео-прокату — одні з основних переваг цієї платформи перед конкурентами.

А такі серіали, як House of Cards і Orange Is the New Black, стали справжніми хітами сучасної кіноіндустрії і зібрали безпрецедентну аудиторію в США. Агресивна стратегія просування, новий підхід до дистрибуції серіалів і нові рекламні інструменти — ось основна запорука успіху Netflix і причина, по якій ця медіа-платформа опинилася в списку інноваторів 2014-го року.

Airbnb

6. Airbnb

Цього літа Airbnb перевершить за масштабами готельної мережі таких гігантів туристично- рекреаційного ринку як InterContinental Hotels Group і Hilton Worldwide. При цьому у інтернет-сервісу немає жодного власного готелю. Стартап, який допомагає здавати в оренду житло випадковим мандрівникам, за 2013-ий рік забезпечив 10 млн. угод з постояльцями в 192 країнах світу. На думку джерел, знайомих з ситуацією в компанії, розмір виручки за минулий рік склав $ 250 млн.

Airbnb по суті створив ринок з нуля, задав на ньому стандарти обслуговування і успішно його розвиває, додаючи невеликі «фішки» і покращення мало не кожен місяць.

Nike

7. Nike

Nike не лише продовжує випускати найкращі в світі кросівки для шанувальників різних видів спорту, а й пропонує інновації в галузі програмної розробки нових продуктів. Щоправда, компанія відмовилася від подальшого розвитку власних фітнес-браслетів. Але багато вкладає в розробку програмних рішень, які дозволили б скоротити обсяг хімічного забруднення при випуску нового взуття та одягу під своєю торговою маркою.

Компанія також запустила власну програму під назвою Launch спільно з американською владою і NASA. У рамках цієї програми ключові виробники, дизайнери та розробники можуть об'єднати свої зусилля в бізнес-інкубаторі для вирішення завдань космічної галузі та розробки нових матеріалів.

ZipDial

8. ZipDial

В Індії друзі замість повідомлення в інтернет-чаті про те, що благополучно дісталися додому з вечірки, телефонують, при цьому кладуть трубку відразу після двох гудків, не дочекавшись відповіді на дзвінок. Причина такої економності проста: мобільний інтернет тут дорогий, покриття є не скрізь, і на повідомлення в інтернеті витрачатися зайвий раз не хочеться. Уродженка Каліфорнії Валері Вагонер (Valerie Wagoner) переїхала в Бангалор, помітила цю традицію робити «пропущений дзвінок», і тепер її стартап обробляє 416 млн. подібних «звернень». Проект називається ZipDial, і його послугами користуються такі великі бренди, як Gillette, Disney, Procter & Gamble і IndiaInfoLine.

Все влаштовано так: короткий номер, присвоєний бренду, публікується на футболці або інших речах і аксесуарах, що продаються. Користувач набирає цей номер, після гудка кладе слухавку. У відповідь йому приходить текстове повідомлення або автоматичний дзвінок з акційною пропозицією, купоном на знижку або даними по зробленому замовленню на покупку обраного товару в магазині.

У 2013-му році окрім Індії стартап почав обслуговувати Шрі-Ланку і Бангладеш, у 2014-му планується експансія в Індонезії, Сінгапурі та Філіппінах.

DonorsChoose.org

9. DonorsChoose.org

У свої 25 Чарльз Бест (Charles Best) став викладачем звичайної загальноосвітньої школи в Бронксі. Саме тоді він вперше побачив, що малозабезпеченим школярам не вистачає підручників, а бюджет школи істотно обмежений. Так у нього у 2000-му році з'явилася ідея запуску стартапу DonorsChoose.org як майданчика для краудфандінга у сфері освіти. Мінімальний внесок на шкільний проект становив $ 1. Проекти, які успішно збирали пожертвування, отримували закуплене обладнання та витратні матеріали для шкільних проектів і занять у класах з біології, хімії, фізики, математики.

З початку «нульових» DonorsChoose доріс до позначки в $ 225 млн. пожертвувань, зібраних з 1,2 млн. громадян. Кошти забезпечили проекти для 175 тисяч вчителів та реалізацію 400 тисяч шкільних проектів. Результатами профінансованих проектів скористалися понад 10 млн. учнів. Ключовими філантропами, які підключилися до проекту, стали Білл і Мелінда Гейтс, Шеріл Сендберг і ряд інших відомих особистостей. Інновації в освіті ціною від одного долара успішно працюють ось уже 14 років.

Yelp

10. Yelp

Yelp на сьогоднішній день щомісяця обслуговує до 117 млн. осіб, надаючи користувальницькі відгуки про кухню і атмосферу ресторанів, барів та бістро. У базі налічується вже понад 47 млн. відгуків та оглядів різних місць, де можна випити і поїсти самому або в компанії.

У минулому році запустився інструмент Yelp Platform. За його допомогою після прочитання відгуку можна зробити замовлення в ресторані, а незабаром можна буде записатися до перукаря або дантиста, оформити абонемент або разове заняття з йоги. Незважаючи на високу конкуренцію з боку геолокаційних сервісів і додатків, проект впевнено зберігає позиції.

Yelp також розвиває власну рекламну платформу з можливістю вимірювати прибутки від кожної транзакції на користь рекламодавця. У третьому кварталі його виручка зросла на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Проект збирається вийти за межі ринку США, для чого недавно купив європейського конкурента Qype.

Див. повний рейтинг — THE WORLD'S MOST INNOVATIVE COMPANIES 2014

За інформацією Siliconrus.com.



РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   
blog comments powered by Disqus

  ВСІ НОВИНИ


Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютВообрази. Как работает креативностьИнтервью с генеральными директорами ведущих компанийСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях

Английский онлайн

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC