НОВИНИ від 07.12.2015


Найбільш інноваційні компанії світу 2015-го року

The Boston Consulting Group (BCG) представила десятий щорічний рейтинг 50-ти найбільш інноваційних компаній світу (The Most Innovative Companies 2015). Apple і Google зберегли лідество, залишивши за собою перше і друге місця відповідно.

Компанія Apple займала перше місце щороку починаючи з 2005-го, а Google — друге місце щороку починаючи з 2006-го. Помітний ривок зробила Tesla Motors, піднявшись із сьомого на третє місце, а Microsoft і Samsung замкнули п'ятірку лідерів.

У список інноваторів цього року увійшло 29 компаній із США, 11 — з Європи, 10 — з Азії, три — з Китаю і одна — з Індії. У рейтингу присутні як технологічні, так і традиційні компанії: як і в першому дослідженні BCG, п'ять із десяти лідерів не працюють у сфері технологій.

Починаючи з 2004-го року BCG щорічно опитує більш ніж 1500 тис. топ-менеджерів з інновацій із різних країн і галузей промисловості, щоб отримати уявлення про стан інновацій у бізнесі. В основі успіху лідерів рейтингу, як зазначає BCG, лежать наукові дослідження і технології, які набувають все більшого значення в якості факторів розвитку інновацій, оскільки сприяють розробці нових продуктових пропозицій і дають можливість дестабілізувати існуючий ринок.

Топ-50 найбільш інноваційних компаній світу

BCG: Найбільш інноваційні компанії світу 2015-го року

При складанні рейтингу, пише "Комерсант", дослідники оцінювали компанії за чотирма основними параметрами: здатність забезпечити високу швидкість впровадження інновацій, вдосконалення ресурсозберігаючих процесів у ході дослідницьких робіт, максимально ефективне використання технологічних платформ, систематичне вивчення суміжних ринків.

BCG зазначає, що швидкість впровадження інновацій завжди була одним із найбільш пріоритетних факторів — у порівнянні з минулим роком число респондентів, які відзначили важливість швидкості впровадження нових технологій, зросла на 22%. У якості одного з прикладів швидкого впровадження нових ідей дослідники наводять компанію Zara. Якщо у звичайного рітейлера модного одягу процес розробки, створення, впровадження та маркетингу нових продуктів займає кілька місяців, то у Zara на це йде від двох до чотирьох тижнів. Для цього в компанії створена багатофункціональна інтегрована структура, яка дозволяє максимально скоротити час між усіма етапами виведення новинки на ринок.

Говорячи про оптимізацію ресурсів у ході дослідницьких робіт, автори рейтингу відзначають важливість створення в компанії середовища, при якому всі співробітники, а не лише фахівці-дослідники, будуть зацікавлені в оптимізації робочих процесів, раціоналізаторській роботі, яка дозволить компанії скоротити як людські, так і матеріальні витрати на R&D. BCG зазначає, що для скорочення матеріальних витрат на дослідження необхідно не забувати і про максимально ефективне використання технологічних продуктів. У якості одного з прикладів наводиться компанія General Electriс, яка використовує 3D-друк у виробництві зондів-перетворювачів — одного з найдорожчих компонентів у виробництві ультразвукового устаткування. Впровадження технології 3D-друку дозволило компанії скоротити витрати і оптимізувати виробничий процес.

Автори рейтингу відзначають, що для впровадження інновацій необов'язково працювати у високотехнологічному секторі: п'ять з топ-10 в нинішньому рейтингу працюють в інших галузях: Tesla, Toyota, Gilead, Daimler, BMW. Втім, автори рейтингу відзначають, що Tesla працює на стику автопрому і високотехнологічної галузі.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC