НОВИНИ від 18.02.2016


Найдорожчі і найвпливовіші бренди світу

Аналітична компанія Brand Finance опублікувала щорічні списки найдорожчих і найвпливовіших брендів світу. За підсумками 2015-го року найбільш дорогим брендом залишився Apple, а в рейтингу найвпливовіших лідером став Walt Disney, змістивши з першого місця Lego.

У списку найвпливовіших брендів Brand Finance привласнює кожному учаснику так званий «рейтинг сили» (brand strength). Компанія аналізує інвестиції в маркетинг, цінність бренду (виражається в схваленні співробітниками, клієнтами та іншими), а також вплив бренду на успіхи компанії.

В основі успіху Walt Disney — багата історія та оригінальні твори, але її нинішній стан є результатом численних поглинань і придбань сильних брендів. Серед них — ESPN, Pixar, Маппет-шоу, Marvel. Однак найвдалішою покупкою Disney стала кінокомпанія Lucasfilm і, відповідно, права на «Зоряні війни». Саме остання частина космічної саги стала найбільш успішним фільмом Disney, зібравши близько 2 млрд. доларів. Тільки на брендованих іграшках компанія заробила понад 700 млн. доларів. Тепер бренд «Зоряні війни» оцінюється в 10 млрд. доларів, на тлі якої сума угоди з Lucasfilm може здатися незначною. У 2012-му році кіностудія Джорджа Лукаса була куплена за 4,05 млрд. доларів. В результаті Disney став найщасливішим місцем на Землі не тільки для споживачів, але і для інвесторів.

У цілому бренд Walt Disney оцінили в 31,7 млрд. доларів. Поступається йому у впливовості виробник іграшок Lego і косметичний гігант L'Oreal. Крім них до топ-10 увійшли PWC, McKinsey, Nike, Johnson's, Coca-Cola, NBC і Google.

Найвпливовіші бренди світу (топ-10)

Brand Finance: Найвпливовіші бренди світу (топ-10)

Brand Finance також підрахувала вартість брендів. Рейтинг традиційно очолила Apple, чий бренд оцінюється в 145,9 млрд. доларів. За рік він подорожчав майже на 14% завдяки популярності iPhone 6 і iPhone 6s. Уповільнення продажів не змогло похитнути становище корпорації.

Google знаходиться на другому місці і помітно відстає від лідера. Бренд інтернет-гіганта оцінили в 94,2 млрд. доларів. Samsung з 83,2 млрд. доларів посіла третю сходинку, далі йдуть Amazon (69,6 млрд.), Microsoft (67,3 млрд.), Verizon (63,1 млрд.), AT&T (59,9 млрд.), Walmart (53,7 млрд.), China Mobile (49,8 млрд.), Wells Fargo (44,2 млрд.).

Найдорожчі бренди світу (топ-10)

Brand Finance: Найвпливовіші бренди світу (топ-10)




comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC