НОВИНИ від 11.01.2006


Дослідження популярних серед вищого керівництва інформаційних джерел

Books24x7, дочірня компанія SkillSoft PLC, оголосила результати нового дослідження "Як отримують інформацію директори: Дослідження використовуваних джерел та затраченого часу на систематизацію ключової бізнес-інформації".

Bersin & Associates виявили, що більшість менеджерів вищих рівнів керівництва кожного тижня проводять години в інтернеті, шукаючи у розпачі актуальну бізнесову інформацію, яка б допомагала їм бути у курсі подій. 37% опитаних сказали, що проводять 4 і більше годин на тиждень у пошуках інформації; 36% проводять 2-4 години.

Насправді, мабуть, найбільш не очікуваним результатом дослідження став час, що витрачається керівництвом на пошук інформації. Особливо беручи до уваги те, що компанія зазнає багато втрат за таких обставин, не кажучи вже про втрачені можливості, не вчасно прийняті рішення чи ще якусь не дороблену роботу. Якщо все це розглянути в контексті компаній Fortune 500, то змарновані суми становлять до $60 мільйонів на рік.

Інші результати дослідження:

  • 91% директорів використовують саме інтернет для пошуку бізнесової інформації, вважаючи його надійнішим джерелом, ніж журнали, книги, газети.
  • 47% зазначили, що основними проблемами в роботі з інтернетом є непродуктивний пошук і необхідність проглядати занадто великий обсяг інформації.
  • Більше часу на читання витрачається вдома та у дорозі, ніж в офісі.
  • 67,5% респондентів не читають книжок чи статей повністю, натомість приділяють увагу резюме, певним секціям чи просто поверхово переглядають.
  • 14,4% читають 7-10 бізнес-книг на рік, 21,4% — 4-6 книжок, 45,8% — 1-3.
  • 74,9% визнали, що вони читали б більше, але не можуть собі цього дозволити через брак часу.

Результати дослідження підтвердили, що директори — це шукачі інформації, які високо цінять сучасну, доступну, актуальну і надійну інформацію. Найкращі інформаційні джерела для такої аудиторії мають поєднувати в собі потужні пошукові технології та важливу надійну інформацію.

Анна Качкалда, за матеріалами Chief Learning Officer Magazine.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC