НОВИНИ від 11.07.2006


Керівники занадто довго приймають рішення щодо нових виконавців

Компанії втрачають свої таланти і шкодять продуктивності через занадто довгий процес прийняття виконавців на посади та їх асиміляцію до потреб конкретного бізнесу.

Дослідження, проведене рекрутинговою компанією Korn/Ferry International виявило, що лише три з 10-ти виконавців повністю задоволені асиміляційними процесами, які відбуваються у їхній компанії. 4 з 10-ти (38%) говорять про посередність цього процесу у них в компаніях, 22% відзначають його як нижчий від середнього. І один з десяти виконавців вважає асиміляційний процес абсолютно невідповідним.

Опитування керівників із понад 80-ти країн також виявило, що більше половини вважають, що працівники досягають своєї максимальної продуктивності в той час, коли працюють з компанією в період між 3-ма та 5-ти роками. Третина стверджує, що найпродуктивніша праця виконавця відбувається між 1-им та 2-м роками.

Ретельний процес відбору до ради може суттєво зменшити кількість часу, який потрібен виконавцю для досягнення своїх оптимальних можливостей і, водночас, підвищити шанси на успіх нового працівника в організації”, — стверджує Bob Damon, президент Korn/Ferry North American. "Наше дослідження показує, що багато виконавців не використовують унікальні можливості вибудування стосунків, визначення очікувань та встановлення пріоритетів".

Дослідження також проаналізувало кілька проблемних питань щодо інтерв'ю при прийомі на роботу. Шість з 10-ти виконавців ствердили, що найбільш важливою річчю, яку вони здійснювали перед інтерв'ю, була розвідка про минуле потенціального роботодавця. Приблизно три чверті майже завжди відсилають подяки потенціальним роботодавцям після інтерв'ю. На 63% з цих подяк вони отримують відповідь.

І, нарешті, коли людину на попередній роботі запитують, чому її не було в офісі (під час того, як вона ходила на інтерв'ю в іншу компанію), 34% взагалі нічого не відповідають і просто ігнорують запитання. 27% розповідає, що потратили час на вирішення сімейних питань і проблем, 23% говорять, що були у лікаря, 15% говорять, що просто затрималися на обіді.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC