НОВИНИ від 31.08.2006


Третині менеджерів доводилося звільняти підлеглих за крадіжки

Більше, ніж третині американських менеджерів доводилося звільняти працівників за крадіжки. Такі дані нового дослідження.

Опитування, проведене CareerBuilder.com виявило, що один з десяти працівників не проти "позичити" певні предмети із власної роботи. Таким чином, 38% менеджерів, які відповідають за персонал, зізналися, що їм доводилося звільняти працівників за крадіжки. В опитуванні взяли участь понад 2200 працівників та 1000 менеджерів.

Першими у списку речей, які найчастіше стають об'єктами крадіжки, є канцелярські товари. 15% менеджерів стверджують, що їм доводилося звільняти працівників саме за такий різновид крадіжок. Другими у списку із рейтингом 14% ідуть гроші, а третіми — товари, які випускає компанія (11%). Речі з кімнат для відпочинку, речі співробітників та навіть предмети першої медичної допомоги також належать до найбільш поширених об'єктів крадіжок. Деякі працівники намагаються "позичити" комп'ютерне та телефонне обладнання, офісний декор (включаючи картини та рослини), офісну каву, чай та кондитерські вироби і навіть... туалетний папір.

Одним з найбільш популярних різновидів "крадіжки" є використання офісних факсів та ксероксів для персональних потреб.

Якщо порівнювати між собою різні галузі, то можна виявити, що рівень крадіжок найвищий в охороні здоров'я, ІТ та на виробничих підприємствах. Найнижчий рівень крадіжок у галузях роздрібної торгівлі, продажів та готельному бізнесі.

Суттєво відрізняються і засоби боротьби з корпоративними злодіями. Дослідження показує, що хоча 45% менеджерів наполягають на миттєвому звільненні працівників, які долучилися до крадіжок, 48% говорять, що рішення про звільнення залежатиме від ситуації. При цьому знайшлося аж 7% менеджерів, які сказали, що вони взагалі не звільнятимуть злодія.

"Незалежно від того, чи стала крадіжка актом незадоволеності працівника чи відбулася з будь-якої іншої причини, така поведінка свідчить, що працівник не розділяє цінностей компанії", — стверджує Rosemary Haefner, віце-президент з людських ресурсів у Careerbuilder.com.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC