НОВИНИ від 06.09.2006


Шукачі роботи прагнуть цікавих завдань та визнання

Шукачі роботи по всьому світу прагнуть працювати саме на ті компанії, які запропонують їм цікаві завдання, визнаватимуть їхній талант та дадуть можливості для швидкого зростання.

Дослідження компанії Accenture виявило, що незалежно від того, в якій країні вони перебувають, шукачі роботи прагнуть цікавих завдань та регулярного визнання від своїх роботодавців. Саме ці два аспекти вони готові назвати найбільшою мотивацією до роботи.

Цікавим є ще один факт, який вдалося виявити завдяки дослідженню. Виявляється, що фокус на так зване "корпоративне громадянство" та винятковість компанії є менш важливими для "мисливців за посадами", ніж традиційні стимули, такі як: постійні та потужні програми винагород та можливість для особистісного зростання.

Опитування понад 4100 шукачів роботи у 21-ій країні Північної та Південної Америки, Європи та Азії виявило кар'єрні цілі як досвідчених працівників, так і новачків на ринку праці.

Вимоглива та цікава робота виявилася найбільш важливою (60%) характеристикою ідеальної посади. На другому місці знаходиться визнання та винагорода за досягнення (58%). На третьому місці (44%) виявилася можливість для швидкого кар'єрного зростання. Зразу після неї йшло переконання, що роботодавець налаштований на довгострокову співпрацю та перспективу (42%) та що він сфокусований на благополуччя свого персоналу (42%).

"Цікавим є той факт, що на відміну від потреб шукачів роботи, вимоги потенціального рекрутера повністю залежать від географічної складової", — стверджує John Campagnino, директор з рекрутингу компанії Accenture.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC