НОВИНИ від 21.09.2006


Страх, що про них забудуть, змушує менеджерів відмовлятися від відпусток

Персонал, який не належить до менеджерського складу, зазвичай використовує повний час своїх відпусток. Проте керівники й управлінці зазвичай не використовують свої відпустки повністю або взагалі відмовляються від них.

Опитування понад 500 професіоналів з людських ресурсів та близько 600 працівників, проведене Society for Human Resource Management (SHRM) та CareerJournal.com, виявило, що працівники, які працюють два чи менше років, набагато частіше використовують відпустки за хворобою чи особисті дні як повноцінну відпустку. При цьому ситуація докорінно змінюється, коли люди знаходяться на робочих місцях 16 чи більше років.

Дві третини HR-спеціалістів стверджують, що працівники керівного рівня з менш, ніж роком стажу за плечима, отримують більше, ніж два тижні оплачуваної відпустки, порівняно з 50% управлінців середньої ланки та 35% не менеджерського складу. Нові працівники, які не належать до управлінців, отримують два тижні оплачуваної відпустки.

"Попри продуктивність та бажання працювати, відсутність відпустки завжди призводить до швидкого вигорання та вищого рівня плинності кадрів, — наголошує Susan R. Meisinger, керівник SHRM. — Тому впровадження гнучкого графіку та спеціальні технології можуть допомогти працівникам отримати необхідну кількість відпочинку".

Парадокс полягає в тому, що хоча керівникам вищих ланок може бути запропонована довша відпустка, вони з більшою ймовірністю відмовляться від неї, оскільки відчувають потребу проводити більше часу на роботі з метою кар'єрного зростання. Мобільні технології та Інтернет дозволяє їм завжди залишатися на зв'язку з офісом, навіть під час відпусток. Багато працівників використовують свою відпустку для продовження роботи.

Проте, навіть така підвищена зацікавленість роботою і готовність відмовитися від відпустки не заважає працівникам використовувати частину робочих поїздок для своїх особистих потреб. З цим твердженням погодилися 43% HR-спеціалістів та 30% працівників.

Третина працівників погодилися, що вони зазвичай використовують частину своєї відпустки для виконання робочих завдань. Половина спеціалістів з людських ресурсів погоджуються, що працівникам слід залишатися зв'язаними зі своїми організаціями під час відпустки.

Чотири відсотки працівників признаються, що їхні організації вимагають залишатися на зв'язку під час відпусток. Проте, за наявності мобільних технологій та Інтернету, це дуже просто здійснити.

81% HR-спеціалістів стверджують, що організації можуть натякати своїм працівникам на необхідність постійно залишатися на зв'язку. Це здійснюється через мобільні телефони, ноутбуки, кишенькові комп'ютери і т. п. Бажання ж працівника продовжувати роботу поза стінами офісу найбільше цінується керівниками.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua