НОВИНИ від 25.04.2007


Google визнано найдорожчим брендом у світі

Бренд інтернет-компанії Google, вартість якого досягнула 66,43 млрд. доларів, очолив рейтинг найдорожчих брендів світу BrandZ Top-100, складений дослідницькою компанією Millward Brown Optimor для газети Financial Times. Вартість цього бренду за рік зросла на 77%. Це дозволило Google піднятися із 7-го місця у 2006-му році відразу на перше.

На другому місці в списку знаходиться бренд американської General Electric, вартість якої — 61,88 млрд. доларів. На третьому місці — Microsoft (56,9 млрд. доларів). Coca-Cola зуміла посісти четверту позицію. Вартість її бренду спеціалісти Millward Brown Optimor оцінили у 44,1 млрд. доларів.

Шосту позицію у рейтингу зайняла Marlboro (39 млрд.). На восьмому місці опинилвся бренд фінансової групи Citigroup — Сіti, вартість якого склала 33,7 млрд. доларів.

Найшвидші темпи зростання зі всіх брендів продемонструвала одна із найбільших британських компаній роздрібної торгівлі Marks & Spencer — за рік вартість бренду зросла на 192 відсотки і склала 9,5 млрд. доларів.

Вартість бренду Apple на хвилі успіху компанії в сфері аудіо- та відео продуктів за рік зросла на 55% — до 24,7 млрд. доларів, і Apple зуміла посісти 16-те місце у двадцятці найдорожчих брендів світу.

Варто відзначити також і те, що найбільш відомий рейтинг глобальних брендів зазвичай складає компанія Interbrand. В останньому рейтингу, який був опублікований влітку 2006-го року, перше місце зайняла Coca-Cola, чий бренд був оцінений у 67 млрд. доларів, а Google займав лише 24-те місце із 12,38 млрд. доларів.

Така різниця в оцінках може бути пояснена різницею в методології двох компаній. Interbrand покладається на розрахунки, проведені із використанням фінансових показників компаній та оцінок експертів. Рейтинг BrandZ Top-100 оцінює бренди не лише на основі їх теперішнього та майбутнього прибутку, але й зважаючи на ставлення до брендів сотень тисяч споживачів, які регулярно опитуються компанією Millward Brown Optimor.

Українських брендів у рейтингу, поріг для входу у який зараз складає 5,39 млрд. доларів (саме скільки коштує бренд Rolex, який зайняв 100 позицію) поки що немає.

За інформацією "Ведомости".



РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   
blog comments powered by Disqus

  ВСІ НОВИНИ

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC