НОВИНИ від 04.06.2007


Пристрасть створює прибутки

Секрет підвищення мотивації співробітників полягає у створенні емоційного зв'язку між організацією та її людьми. Нове дослідження робить абсолютно очевидним зв'язок між пристрасним ставленням до компанії та продуктивністю і результатами бізнесу.

Співробітники, "закохані" у свою компанію, є найбільш ефективними працівниками незалежно від сфери, складності роботи та статі. Такі дані дослідження, проведеного філадельфійською компанією PeopleMetrics. Опитування 5095 співробітників компаній у США виявило, що нижня чверть компаній рейтингу Fortune 500 має на 50% менше мотивованих співробітників, ніж верхня чверть компаній цього рейтингу.

"Зв'язок між пристрасним ставленням до компанії та прибутковістю — просто очевидний", — стверджує Кейт Фезер (Kate Feather), виконавчий віце-президент PeopleMetrics.

Говорячи про індивідуальну ефективність, дослідження виявило, що найефективніші співробітники показують удвічі вищий рівень мотивованості, ніж їхні найменш ефективні колеги. При цьому рівень оплати праці, додаткові пільги та бонуси, будучи одним з основних факторів, які впливають на мотивацію співробітників, не здатні забезпечити 100-відсотковий рівень мотивації. Досягнути такої мотивації можливо тільки завдяки створенню емоційного зв'язку між співробітниками та компанією, оскільки це забезпечує "відчуття призначення та сенсу" серед працівників.

Не менш важливим для організації є створення довіри та впевненості серед співробітників завдяки регулярному діалогові з менеджментом та керівним складом компанії, святкуванням досягнень та виказуванням поваги до персоналу.

"Концепція пристрасного ставлення до компанії набуває дедалі більшого розголосу, оскільки саме вона стає важливою конкурентною перевагою на ринку", — пояснює Фезер.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC