НОВИНИ від 14.12.2007


Вплив нефінансових показників на зарплату топ-менеджерів продовжує зростати

Ви можете й не повірити в це. Особливо, коли потратите кілька годин, копирсаючись у автоматизованій системі прийому дзвінків компанії, намагаючись достукатися до живої людини. Але все більше та більше потужних міжнародних компаній зосереджують увагу на нематеріальних факторах (таких, як задоволеність клієнтів), коли йдеться про формування компенсаційного пакету топ-менеджерів.

За даними щорічного огляду зарплат, який проводиться компанією PricewaterhouseCoopers, менше, ніж одна із п'яти компаній сьогодні орієнтується виключно на фінансові цілі, коли формує компенсаційні пакети для топ-менеджменту.

По суті, рівень використання нефінансових показників для формування керівників найвищої ланки зріс на 35% порівняно із минулим роком. До таких нефінансових факторів належить задоволеність клієнтів, рівень мотивації співробітників, а також рівень їхнього здоров'я та безпеки, задоволеність акціонерів, частка ринку, критерії управління ризиком, а також різноманітні показники стану навколишнього середовища.

"Нарешті компанії прийшли до розуміння важливості оцінки нефінансових індикаторів результативності, таких як задоволеність клієнтів та мораль співробітників, — переконаний Том Гослінг (Tom Gosling), представник компанії PWC. — Сьогодні ми можемо спостерігати інтеграцію цих індикаторів у бонусні плани топ-менеджменту компаній".

Проте, Том застерігає, що встановлення ключових індикаторів, які напряму прив'язані до бонусних виплат, не завжди сприяє підвищенню результативності. Коли ціль встановлена, менеджери часто знаходять обхідний шлях її досягнення, що не сприяє ні іміджеві, ні результативності компанії, а часто — навіть шкодить їй.

Нові підходи до формування компенсаційних пакетів сьогодні означають, що в топ-менеджерів з'явилося ще більше способів підвищення власного прибутку, навіть якщо прибуток чи інші фінансові цілі компанії не досягнуті. Та попри це, у світі все ще залишається близько 5% директорів, які взагалі не отримують жодних бонусів.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC