Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Бізнес-мережі 11 червня 2008 р.

10 cпособів використання бізнес-мереж для бренд-менеджера

Автор: Оксана Завойко, маркетинг-менеджер української спільноти професіоналів Profeo.

10 cпособів використання бізнес-мереж для бренд-менеджера Соціальні мережі можуть бути не лише онлайн-адресною книжкою та засобом спілкування з друзями, але й корисним бізнес-інструментом. Ці 10 пунктів розкажуть про використання основних можливостей ділової соціальної мережі для просування свого продукту та/або бренду.

  1. Вивчення своєї аудиторії. Якщо менеджмент середньої та вищої ланки входять до кола ваших інтересів, то у більшості професійних бізнес-мереж ви знайдете тисячі представників цієї аудиторії. Тут вони спілкуються на форумах та у групах, пишуть у блогах, створюють профайли — із цього вам буде нескладно зрозуміти, чим цікавиться ваша аудиторія сьогодні.

  2. Проведення онлайн-фокус-груп. Простий спосіб перевірити вашу ідею на життєздатність — запропонувати її до обговорення на форумі чи у групі соціальної мережі. Ви можете запросити у таку фокус-групу всіх бажаючих, або обрати серед тисяч користувачів саме тих, хто вас цікавить.

  3. Ведення блога і розповідь про свій бренд. Деякі соціальні професійні мережі дають змогу відкрити і вести свій блог. Саме з його допомогою дуже легко стати речником свого бренду в інтернет-просторі. Читачам буде цікаво дізнаватися про те, як створюється та еволюціонує ваш бренд, як приймаються рішення щодо його просування та розвитку, як живеться бренд-менеджеру. Адже кому, як не вам, відомі найцікавіші подробиці із життя ваших брендів.

  4. Проведення конкурсів і роздача призів. Чому б не дати користувачам соціальної мережі спробувати покористуватися продуктом чи послугою, яку ви створюєте та просуваєте? У більшості мереж ви знайдете спільноту професіоналів та підприємців, готових до спілкування та обміну досвідом. Запропонуйте приз найактивнішому блогеру чи коментатору на вашу тематику, авторові найкращого фото чи найоригінальнішої ідеї.

  5. Створення групи — клуб фанатів вашого бренду. Від любителів велоспорту — до фанатів вашої марки фотокамер, від затятих рибалок — до шанувальників нефільтрованого пива. Всіх цих людей ви можете знайти у професійній соціальній мережі. Чому б саме вам і вашому бренду не об'єднати їх у групу за інтересами і стати її натхненником? Ви отримаєте більш лояльних споживачів, а користувачі — спільноту однодумців.

  6. Контроль результатів інтернет-пошуку про ваш бренд. Google та інші пошукові системи дуже "полюбляють" соціальні мережі. За умови правильного використання, ваш профайл і ваш блог мають усі шанси потрапити у топ-результати пошуку.

  7. Розміщення фотографій та рекламних принтів у Галереї. Деякі соціальні мережі дають можливість не тільки "вивісити" зображення, а ще й коментувати та обговорювати їх. Скористайтеся нагодою і запропонуйте учасникам спільноти обговорити вашу наступну рекламну кампанію, обрати зручні для себе варіанти упаковки чи знайти себе на фотографіях із вашої останньої події.

  8. Збір інноваційних ідей. Якщо Starbucks довелося створювати окремий ресурс для того, щоб збирати ідеї від своїх клієнтів, то ви можете скористатися спільнотою та функціональністю наявних (в тому числі і в Україні) соціальних мереж. Запропонуйте користувачам висловитися щодо вашого бренду і проголосувати за найкращу ідею для його розвитку.

  9. Формування іміджу експерта у сфері, актуальній для вашого бренду. Ви займаєтеся брендом прального порошку? Станьте джерелом інформації про побутову хімію. Нерухомість? Діліться інформацією та вашими оцінками цього ринку. Косметика? Будьте віртуальним візажистом.

  10. Обмін досвідом із колегами. Серед користувачів бізнес-мереж ви обов'язково знайдете колег — бренд-менеджерів, маркетологів, рекламістів... Спілкуючись із ними засобами соціальних мереж ви не лише розширите свою власну мережу контактів, а й піднімете свій професійний рівень, отримаєте нові ідеї, дізнаєтеся багато цікавого.

Чого у жодному разі не варто робити:

  1. Спамити учасників. У більшості випадків правила користування мережею забороняють використовувати адреси ваших контактів чи інших учасників спільноти для поширення спаму.

  2. Поширювати відверто рекламну інформацію. Якщо інформація, яка поширюється від вашого імені та імені вашого бренду, не матиме цінності для учасників спільноти, це навряд чи піде на користь вам особисто чи бренду, який ви представляєте. Пам'ятайте, що спілкування у соціальних мережах базується на довірі, яку треба спочатку завоювати, а потім — не втратити.

I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Читаючи вашу статтю, мені так і хочеться пані Оксано Вам сказати, що це є PR соціальної мережі Profeo. Але я не маю нічого проти, оскільки дійсно такі мережі потрібні і корисні. Особисто я є активним прихильником таких сервісів.
2008-06-11 10:55:07
Відповісти


Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)