КОМЕНТАРІ | Бізнес 18 серпня 2014 р.

Три слова, що допоможуть врятувати ваш бізнес

Зупинись, роздивись і слухай, — використавши цю просту формулу, ви суттєво збільшите шанси на те, що ваш бізнес залишатиметься на плаву, — зазначає Пол Мішельман (Paul Michelman), виконавчий редактор видання strategy-business.

Пол Мішельман (Paul Michelman)
Пол Мішельман
(Paul Michelman)
Хиба не ці слова ми говорили своїм дітям, прагнучи вберегти їх від небезпеки? Втім, стаючи дорослими та очолюючи компанії, вони найчастіше викидають цю пораду «на смітник».

Саме це зробили Polaroid, Digital Equipment Corporation, Compaq та Kodak. Впродовж років ми спостерігаємо за тим, чим обертається для BlackBerry неспроможність її керівництва слідувати випробуваній віками рекомендації.

Зупинитись, роздивитись і слухати, — адже це простіше простого. Таким чином можна зберегти життя, переходячи жваву автомагістраль — таким чином можна зберегти і бізнес.

Зупинитись. Ви відтісняєте конкурентів на всіх фронтах. Що ж, пречудово. Звісно, було б ще краще, якби їх взагалі не було. Тоді ви на ринку повний володар — крива продажу стабільно йде вгору; і, здається, ніщо не може стати вам на заваді… Отже, чому б вам не відволіктися від реалізації вашої переможної стратегія — хоча б на один день?

Роздивитись. Спробуйте витягнути голову з піску та подивитися, що діється назовні: що відбувається у світі, який знаходиться за межами вашої компанії? І що ви побачили? Ні, не з вікна вашого директорського кабінету, а з «жердини», з котрої можна поспостерігати за вашими клієнтами. Як вони використовують ваш продукт? Наскільки задоволені досвідом його застосування? Нехай сьогодні ваш гаджет на піку популярності, але як ще ваші клієнти розв’язують проблеми, у вирішенні яких він покликаний їм допомогти? Які альтернативні варіанти для цього використовують? Потім напружте свою уяву та спробуйте побачити найгірший сценарій розгортання подій.

Слухати. Прикладіть вухо до землі. І що ви почули? Про що говорить шепотіння веб-простору та плітки блогерів? А що вам можуть підказати колишні однокашники з бізнес-школи? Пам’ятаєте венчурного інвестора, з яким ви зустрічалися минулого року? Зателефонуйте цій людині та запитайте, які стартапи стали об’єктом її уваги. Уважно поставтесь до інформації, яку здобудете. Занотуйте все — розкажіть колегам. Вислухайте їхню думку.

Дуже часто доводиться чути про те, як провідні технологічні компанії наражаються на «підрив», прогледівши «новачків», які раптово їх атакують кардинально новими технологіями. Насправді ця захоплююча сюжетна лінія підходить хиба що для стартапів Кремнієвої долини, і майже ніколи не втілюється у реальному житті. Замість цього керівники провідних компаній настільки закохуються у свій успіх, що не в змозі подолати власну когнітивну «сліпоту». Тому і не можуть реагувати на ринкові зміни та появу нових конкурентів, які ніколи не підкрадаються до них, зненацька захоплюючи ринок. Навпаки, здебільшого суперники наступають на ваші позиції із голосним гуготінням та зі швидкістю музейного паровозу.

Тож зупиняйтесь, роздивляйтесь та слухайте. Робіть це принаймні щомісяця. Зрештою, не важко переконатися, що ця порада вірою і правдою служить нам усе життя; а одного дня допоможе вам врятувати бізнес.

За матеріалами "Tapping the power of hidden influencers", strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)