КОМЕНТАРІ | Етична поведінка 13 жовтня 2016 р.

Особистісна цілісність: абстрактний ідеал чи реальна потреба?

Для одних такі речі, як етична поведінка та особистісна цілісність — це щось із розряду повчань, мало пов’язаних з реальністю; для інших — спосіб досягти стійкої ефективності в житті та бізнесі. Наприклад, ось що пише Джеймс Керр (James Kerr), керівник напряму трансформації оргкультури компанії N2Growth, автор книги «The Executive Checklist» («Перевірочний список для керівника»).

Джеймс Керр (James Kerr)
Джеймс Керр
(James Kerr)
«Життя можна зрозуміти тільки дивлячись із теперішнього в минуле — але проживати його доводиться, рухаючись вперед», — ці слова датського філософа Сьорена К'єркегора (Søren Kierkegaard) актуальні для будь-кого з нас. Адже ті, хто працюють у бізнесі, занадто поглинуті думками про те, що може статись завтра та що варто зробити, аби зміцнити свої позиції в компанії. При цьому ми дуже часто недооцінюємо, що як особистості впливаємо і на людей, котрі знаходиться навколо нас, і на бізнес у цілому. Особисто я б не хотів, дивлячись назад, відчувати сором за своє ставлення до інших. Зрештою, існує дуже проста взаємозалежність: зробивши своє бізнес-життя етичнішим, ми досягаємо більшої продуктивності. Ось чотири засади, яких я намагаюсь дотримуватись.

Правильно — це те, що правильно. Щоб представити себе у найвигіднішому світлі, доводиться адаптуватись до конкретних обставин — лавірувати, змінювати свою позицію туди-сюди, жонглювати фактами та «забувати» про попередні домовленості. Але, врешті-решт, оточуючи побачать цей «темний бік» вашої особистості. Тоді вам буде практично неможливо відновити репутацію людини, котра заслуговує на довіру.

«Ріку виміряють палицею, а людей словами». Те, що ви говорите, дуже добре розкриває сутність вашого характеру. Слова можуть надихати, інформувати, а можуть і бути засобом обманювання. Покладання надмірного акценту на чомусь, замовчування важливих деталей — це також спосіб маніпулювання ситуацією, аби повернути її собі на користь. Попрацюйте над тим, щоб усунути будь-яку двозначність у тому, що кажете. Якщо ви завжди говорите правду, навіщо ж тоді вам витрачати час на пошуки розпливчастих формулювань?

«Словам не вір — перевіряй справою». Як би там не було, ваші слова завжди повинні підтверджуватись конкретними діями. Якщо ви вчинили щось не так, то мусите зробити все, аби вправити стан справ. Всі ми припускаємось помилок, але індивіди, котрим властива особистісна цілісність, відрізняються від решти людей своєю готовністю виправити погану ситуацію, до створення якої причетні.

Поважають лише тих, кому довіряють. І, нарешті, найважливіше. Якщо вам не вірять — це означає: у вас немає нічого. Якщо ж ви заслужили довіру, то ваші слова та дії набувають величезної цінності. Вам не потрібно придумувати виправдання, чому не зробили те, що пообіцяли. Ви ніколи не відмовляєтесь від своїх слів, навіть коли вам і вигідно це зробити при певному повороті подій.

Зрозуміло, набагато простіше рухатись вперед, вдаючись до обману та дбаючи лише про власні егоїстичні інтереси. У вас є вибір — діяти таким чином або бути людиною, котра викликає повагу та захоплення. І тоді, озираючись на своє життя, ви відчуватимете гордість та глибоку вдоволеність. Як на мене, це набагато цінніше, ніж гроші!

За матеріалами "Four principles for high integrity", management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 липня — 9 серпня 2018
Київ
Управління проектами за методологією PMI (Анна Духович)
25-26 липня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 липня 2018
Одеса
Ух ти! Cервіс (Віталій Антощенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
	
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)