КОМЕНТАРІ | Малий бізнес 2 березня 2016 р.

5 причин, чому вам потрібно будувати бізнес, а не стартап

Джерело: blog.imena.ua

Підприємець та письменник Йон Вестенберг (Jon Westenberg) знайшов щонайменше 5 причин, чому ніколи не слід створювати стартап — а одразу подумати про повноцінний бізнес. Ось що він пише з цього приводу.

Йон Вестенберг (Jon Westenberg)
Йон Вестенберг
(Jon Westenberg)
Ми всі хочемо створювати важливі продукти, власні компанії, змінювати світ та навколишнє суспільство, коли створюємо щось нове — і саме в середовищі технологічних підприємців це найбільш помітно. Але що би ви не винаходили — чи черговий месенджер, чи коліщатко для хом’яка, чи джерело відновлюваної енергії, залишається незмінне питання:

«Чи можна це масштабувати?»

Якщо ідея, що покладена в основу вашого стартапу дає позитивну відповідь на це питання — значить, ви на правильному шляху. Якщо ідея, що прийшла вам в голову в якості «стартапу» не може бути масштабована на 1 млн користувачів і не принесе в потенційному майбутньому 1 млрд. прибутку — забудьте про неї. Інколи таку ідею навіть краще самому висміяти. Краще побути паскудою і висміяти в колі друзів запропоновану ідею чергового «геніального стартапу», аніж витратити на нього час, гроші, людські ресурси. Рух геть від самої думки про «стартап заради стартапу» — це шлях до щасливішого, здоровішого життя, уникнення цілої купи лайна, в яку ви ледь не «вступили», якби створювали стартап заради стартапу. Краще заснувати власний невеликий бізнес, аніж чергового «єдинорога».

У чому різниця між таким стартапом та малим бізнесом? Стартап-«єдиноріг» прагне рости швидко і до величезних розмірів, вимагає великих капіталовкладень та обов’язкового домінування на ринку. Малий онлайн-бізнес росте в рамках чітких обмежень, досягає прибутковості та обслуговує клієнтів (реальних, а не «потенційних»). Він здається позбавленим амбіцій «дорости» до чогось великого. Але у малого бізнесу є безліч переваг та сильних сторін, котрі роблять його запуск безумовно вигідною справою.

Зосередьтесь на простоті

У малому бізнесі ви будуєте щось невеличке, із чіткими межами та ресурсами. На вас не тисне необхідність додавати нові та нові опції до вашого сервісу; а це означає, що ви можете зосередитися на менших, важливіших аспектах своєї роботи, на тому, що насправді має значення для вас та ваших користувачів. Створення продуктів із збереженням їхньої простоти та доступності у користуванні по мірі стрімкого зростання — суттєвий виклик навіть для набагато більших компаній, аніж ваша. У малого бізнесу такої проблеми немає (на відміну від «єдинорогів»).

Головне — це люди. Вам потрібні вони, щоб бути прибутковим

У малому бізнесі ви можете більше часу проводити із тими, хто насправді має значення для того, аби ваш бізнес працював. Чи у вас 1 найманий працівник, а чи їх 5 — вони для вас у бізнесі будуть важити більше, аніж коли ви впадете у кадрову лихоманку, почнете наймати людей десятками, аби лиш підтримувати невпинне зростання свого стартапу. Малий бізнес весь крутиться довкола кадрів, стартап — не завжди.

Особисте управління — не забувайте про нього

Персональний підхід в управлінні та продукті — це те, що подобається; але це неможливо зберегти, якщо ви вирішили за усіляку ціну стати Найкращою-Курча-Мать-В-Світі-Компанією. Але зберегти особистий підхід можливо, якщо ви запускаєете малий бізнес. Ви можете приділити достатньо часу тому, щоби ваші клієнти та користувачі кожного разу отримували «маленьке диво», користуючись вашим продуктом.

«Малий» не означає «бідний»

Збереження свого продукту та компанії у малих масштабах — не обов’язкова умова того, що ви помрете у злиднях, не зробивши нічого путнього. Ви, зівсно, будете випускати товарів чи надавати послуг набагато менше, аніж «великий єдиноріг». Але у вас набагато більше шансів побудувати компанію із вартістю активів близько мільйона доларів, аніж тоді, коли би ви спеціально собі встановили собі таку мету і прагнули її досягнення за будь-яку ціну. Менші масштаби бізнесу завжди означають менші витрати та менший ризик «спалення готівки» — а отже, ростуть ваші шанси зберегти прибутковість та власний капітал.

Ви не приречені завжди залишатись малою компанією

Всі звикли, що стартап створюється, аби масштабувати його та вигідно продати; а малий бізнес не має такої перспективи. Втім, якщо йдеться про якісне зростання, то у вас набагато більше шансів зростати, якщо ви — стабільно працююча мала компанія із успішною історією, прибутками, але невеликим розміром бізнесу. Якщо ви вже створили стабільний продукт та потік прибутків від його продажів, ви не лише виглядаєте більш привабливо для майбутніх інвесторів, але й можете забезпечити подальше зростання аудиторії та масштабів із власної кишені. Це вже не кажучи про те, що ви здобули цінні знання та досвід, які лише полегшать ваш шлях до зростання.

Дехто називає це бутстрепінгом, але насправді термін «бутстрепінг» трохи завузький — він означає лише здатність компанії фінансувати саму себе. Ваше завдання — заснувати компанію, встановити обмеження та рамки діяльності, зрозуміти власний продукт чи сервіс, створити план робіт та цілей, які ви хочете виконати на практиці — і все це із врахуванням існуючих у вас обмежень. Зумівши зробити це, ви не станете мільярдером. Але можете стати доволі щасливим мільйонером. Теж непогано, на мою думку.

За матеріалами "5 Reasons Why You Should Build A Small Business?—?Not A Start-up", Medium.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)