КОМЕНТАРІ | Залученість персоналу 12 жовтня 2017 р.

На одній хвилі: 5 порад щодо збільшення залученості працівників

Джерело: open

Проблемою компаній по всьому світі є те, що працівники не відчувають зв’язку з тим, що вони роблять, зі своїми колегами та з бізнесом в цілому. Через це їхня продуктивність знижується, мотивація — також, а організація втрачає гроші. Як відновити цей зв’язок чи посилити його? Нафталі Хофф (Naphtali Hoff), консультант, коуч, автор книги "Становлення нового боса" (Becoming the New Boss), пропонує кілька порад.

Нафталі Хофф (Naphtali Hoff) Нафталі Хофф
(Naphtali Hoff)
Коли ми відчуваємо, що нас щось поєднує із компанією, на яку ми працюємо, то виграють усі. Люди знають: у тому, що вони роблять, є сенс, а тому вони готові докладати більших зусиль. Вони частіше проявляють свій талант, розвивають свої найкращі якості — і це відбувається природно.

Сьогодні потреба у такому зв’язку є ще сильнішою, ніж будь-коли раніше. Особливо у молодих працівників: вони очікують, що робоче місце буде для них не просто джерелом грошей, але й способом знайти сенс свого існування.

Створення робочого середовища, де все вищеописане реальне, є завданням керівника. Що йому для цього потрібно?

1. Мати чітку візію. Бути візіонером — не опція, а необхідність для лідера. У нинішньому бізнес-середовищі керівнику все частіше доводиться відігравати роль оповідача, створювати історії про минуле й майбутнє — і завдяки цьому підтримувати мотивацію й креативність своїх людей.

Щоб бути зрозумілою й близькою для працівників, візія має бути достатньо простою й живою. Скажімо, коли президент Кеннеді презентував візію космічної програми, він не вдавався у складні технічні подробиці. Він заявив, що мета програми — відправити людину на Місяць ще до кінця десятиріччя (тобто 1960-тих).

Дуже корисними при формулюванні місії бувають метафори, аналогії, приклади. Саме вони роблять місію живою.

В основі місії має бути якась велика ідея, потенційний сильний вплив на суспільство. Людям хочеться відчувати: те, що вони роблять, дійсно важить багато. Масштабна місія допомагає їм у цьому.

І, нарешті, місія має повторюватись часто, легко передаватись з вуст до вуст. А тому її потрібно звести до короткої фрази, яку просто запам’ятати.

Бути візіонером — не опція, а необхідність для лідера

2. Допомагати людям відчути, що їх цінують. Якщо працівник виконує свою роботу добре, але це сприймається керівником як належне, то його мотивація часто страждає. І, навпаки, коли людина бачить, що її зусилля цінують (наприклад, їй про це кажуть, або заохочують її певним чином), то вона прагне зробити ще більше. А відчуття зв’язку з компанією — зростає.

3. Спілкуватись частіше. Що більше комунікацій між працівниками та керівником, а також між колегами, тим більш «живою» стає для них компанія. У цьому випадку люди відчувають, що вони залишаються на зв’язку з усім, що відбувається навколо них.

4. Надавати можливість висловитись. Також важливо, щоб спілкування було двостороннім. Працівники повинні мати можливість висловитись. У залежності від розміру компанії можна обирати різні інструменти для цього: особисте спілкування, групові зустрічі, опитування тощо.

5. Залишити місце для помилки. Помилки все одно траплятимуться, особливо якщо працівники виходитимуть з власної зони комфорту, навчаючись чомусь новому. І у такій ситуації вони мають розуміти, що їх не покарають. Деякі компанії йдуть навіть далі — вони винагороджують за помилки. Чи, принаймні, цінують їх.

За матеріалами "5 Tips to Increase Workplace Engagement", Great Leadership.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)