КОМЕНТАРІ | Титани бізнесу 10 лютого 2006 р.

Формула успіху або правила ведення бізнесу від Есте Лаудер

Автор: Альона Манукова, SCG

Есте Лаудер Хто така Есте Лаудер, зараз знають більше ніж в 100 країнах світу. І цьому успіху вона завдячує лише своїм старанням, наполегливості та невгамовній силі духу. "Наймогутнішими зі всіх міфів — це ті, які обіцяють формулу миттєвого успіху. За успіхом стоїть непосильна ноша: постійна робота, пильна увага, недосипання, болі в сердці". Просто вона дуже вірила в свою мрію. І тому змогла, почавши з сімейного рецепту крему, створити потужний сімейний бізнес з річним обертом продаж у $15 млрд.

Її називають "титаном бізнесу ХХ століття" і однією з найбагатших жінок Америки. Головними цінностями її імперії були родина, дім та діти. Бізнес Estee Lauder можна назвати яскравим прикладом родинного бізнесу, 91% голосів акціонерів якого належать і до сьогодні родині.

У 1998 році Есте Лаудер стала єдиною жінкою, яка була включена до рейтингу 20 найгеніальніших і найвпливовіших бізнесменів століття журналу "Тайм".

Есте Лаудер (Estee Lauder) народилась у 1910 році в Нью-Йорку. Вона заснувала бізнес, який контролює 45% косметичного ринку в США. Завоювання ринку вона розпочала не через виготовлення парфумів, так як це зробили попередники, а шляхом виготовлення ароматизованого масла, мила та кремів.
Сьогодні формули успішного ведення бізнесу від Есте Лаудер будуть схожими на звичайні механізми просування товару, що використовують багато підприємств. Але в середині минулого сторіччя це були шедеври успіху і шлях до постійного росту продаж.

Продаючи товар через магазини роздрібної торгівлі Есте Лаудер постійно спостерігала за торговими представниками, розташуванням товару, знаходилась серед своїх клієнтів і вивчала їх поведінку та вподобання. "Я пропонувала зробити макіяж кожній жінці, котра зупинялась біля прилавку, щоб подивитися на продукцію, — згадує Есте Лаудер. — Я хотіла показати їй, що трихвилинний макіяж може змінити її життя". І все це вона робила з чаруючою посмішкою, з властивими їй прекрасними манерами.

Вона помітила, що зайшовши у магазин клієнти дивляться спочатку на право і тому намагалась розташовувати свій товар в цьому місці. Вона обирала освітлення та розташування дзеркал таким чином, щоб створювати ексклюзивні та комфортні умови для клієнтів, що підштовхує до імпульсивних покупок. "Якщо я вірю в щось, — говорила Есте, — я обов'язково продам це".

Не маючи значних коштів на рекламу, Есте Лаудер вирішила сама просувати товар. Вона роздавала безкоштовно пробники з парфумами, кремами та помадою, що на той момент викликало сміх у конкурентів і здивування у споживачів. Есте Лаудер свято вірила, що "чим більше віддаєш, тим більше Бог поверне". І, в результаті, це стало найуспішнішою маркетинговою стратегією.

У Есте Лаудер була власна формула успіху та ряд правил ведення бізнесу:

  1. Головне — вірно обирати місце
  2. Не пишіть гнівних листів
  3. Не шкодуйте вівса для коней
  4. Завжди зберігайте свій імідж
  5. Слідкуйте за конкурентами
  6. Розділяй та володарюй
  7. Навчайтеся говорити "ні"
  8. Довіряйте своєму внутрішньому голосу
  9. Закон жорстокий, але це закон
  10. Визнавайте свої помилки
  11. Записуйте все
  12. Наймайте кращих спеціалістів
  13. Долайте перешкоди
  14. Давайте кредити завжди, коли це можливо
  15. Добре навчайте продавців

"Бізнес — це не те, що можна трохи спробувати. Це не розвага і не пригода, не миттєве захоплення. Бізнес одружується на Вас. Ви живете з ним, їсте з ним, Ви постійно думаєте про нього". — Есте Лаудер (1910-2004).

За матеріалами Elitarium.ru, "Комп&ньон" та англомовних джерел.

ПОСИЛАННЯ ПО ТЕМІ:





comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Восемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучшеВосемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучше
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе

Відгуки

Yuriy, yura_gusak@ukr.net
Super
2006-02-10 14:10:49
Відповісти

SD
Super то оно может и super, только вот прискорбно как дурят нашего брата.

Как минимум:
- Розділяй та володарюй - divide et impera.
- Закон жорстокий, але це закон - dura lex, sed lex.
украдено из Юлия Цезаря.

Да и все остальное очень смахивает на заповеди римксих генералов (меняем слово "специалисты" на "генералы", "продавцов" на "солдат" и пр.). Вывод: читайте книжки в школе, будете как Лаудер старшая.

Кроме этого, боюсь что Алиона не знает англифского, и тупо перевела "give credit where credit is due" (хвалите, когда нужно) на "давайте кредиты". Консультанты, мля.
2006-02-10 19:32:28
Відповісти

Анна, sunray_05@yahoo.com
Ув.SD! Да какая разница, откуда взяты изречения, кто это сказал первым, и кто потом присвоил их себе. В данном случае важен результат. И он впечатляет. А критикуют таким образом только те, кто не может ничего сделать сам.
2006-02-11 17:29:12
Відповісти

Максим, maxd@mail.ru
Алена! Желаю Вам в жизни добиться таких же высот, как и Есте Лаудер
2006-02-14 17:17:37
Відповісти

Леся
!!!Компаньйон №5 (469) Январь 2006
2006-02-15 12:20:36
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)