Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОМЕНТАРІ | Персонал 24 червня 2009 р.

Персонал: Актив, а не пункт витрат

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell), експерт із питань поведінки та розвитку стосунків у робочому середовищі з майже 20-річним досвідом, розповідає про те, чому компаніям потрібно ставитися до свого персоналу як до найціннішого активу (і особливо — в часи кризи).

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell)
Два найбільші виклики, з якими постійно стикаються співробітники, завжди залишаються однаковими, незалежно від поточної ситуації на ринку. Це бажання утриматися на своїй поточній посаді і пошук нових можливостей для розвитку та просування. Проте, як стрілка барометра під час мінливої погоди, критерії, які мають найбільше значення для співробітників, також змінюються, коливаючись між найбільшою захищеністю на робочому місці і найкращими кар'єрними можливостями.

Не важко визначити, що сьогодні "стрілка пріоритетів" схилилася у бік найбільшої захищеності. Працівники готові багато чим жертвувати заради того, щоб не втратити роботу, тоді як роботодавці — навпаки — шукають все нових та нових способів реструктуризації та перебудови своїх організацій, під час яких саме персонал стає тим ресурсом, яким заведено жертвувати.

Яким же чином роботодавці та їхні працівники здатні розірвати це порочне коло, не ставлячи при цьому під ризик ні себе ні саму організацію?

По-перше (і найважливіше), організаціям слід перестати ставитися до свого персоналу як до ще одного пункту витрат і почати сприймати його як основний актив у компанії. Наступним кроком після цього повинна стати об'єктивна оцінка цього активу. І що більшою є організація — то складнішою буде така оцінка.

Але давайте на деякий час забудемо про гігантів бізнесу. Малий бізнес страждає анітрохи не менше. Лише дуже незначна частина компаній інвестує достатні кошти та енергію в оцінку свого персоналу, оскільки більшість вважає, що така оцінка їм просто не потрібна. Попередні роки зростання виробили в них хибне відчуття безпеки, коли втрата ключових людей не обов'язково призводила до краху бізнесу.

Що ж таким компаніям потрібно робити сьогодні?

Перш за все їм варто детально розібратися, звідки буде приходити прибуток протягом наступних 12-18 місяців. По-друге — їм необхідно забути про будь-яку політику і чітко визначити, чи відповідають навички і таланти їхніх співробітників тим посадам, які вони займають. Чи сприятимуть ці співробітники досягнення цільових показників прибутковості?

"Як провести цю оцінку?" — ось основне запитання! У менших організаціях процес оцінювання часто відбувається випадково і не має під собою жодного наукового підґрунтя. Тим не менше, багато з принципів, які використовуються у ньому, можуть бути застосовані і для великих компаній. Цей процес, як правило, починається з визначення відповідальної особи — конкретного індивіда, який виконує ту чи іншу роботу.

Питання і відповіді на них, які допоможуть краще розібратися у вашому персоналі, надзвичайно прості:

  • Прислухайтеся до своїх підлеглих
  • Навчайтеся у своїх працівників
  • Розмовляйте зі своїми колегами
  • Діліться досвідом із ними
  • Довіряйте їм

Але найголовніше — отримуйте задоволення від роботи і намагайтесь зробити так, щоб ваші підлеглі також його отримували.

За матеріалами "An asset, not a liability", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)