КОМЕНТАРІ | Персонал 24 червня 2009 р.

Персонал: Актив, а не пункт витрат

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell), експерт із питань поведінки та розвитку стосунків у робочому середовищі з майже 20-річним досвідом, розповідає про те, чому компаніям потрібно ставитися до свого персоналу як до найціннішого активу (і особливо — в часи кризи).

Чарльз Хелівел (Charles Helliwell)
Два найбільші виклики, з якими постійно стикаються співробітники, завжди залишаються однаковими, незалежно від поточної ситуації на ринку. Це бажання утриматися на своїй поточній посаді і пошук нових можливостей для розвитку та просування. Проте, як стрілка барометра під час мінливої погоди, критерії, які мають найбільше значення для співробітників, також змінюються, коливаючись між найбільшою захищеністю на робочому місці і найкращими кар'єрними можливостями.

Не важко визначити, що сьогодні "стрілка пріоритетів" схилилася у бік найбільшої захищеності. Працівники готові багато чим жертвувати заради того, щоб не втратити роботу, тоді як роботодавці — навпаки — шукають все нових та нових способів реструктуризації та перебудови своїх організацій, під час яких саме персонал стає тим ресурсом, яким заведено жертвувати.

Яким же чином роботодавці та їхні працівники здатні розірвати це порочне коло, не ставлячи при цьому під ризик ні себе ні саму організацію?

По-перше (і найважливіше), організаціям слід перестати ставитися до свого персоналу як до ще одного пункту витрат і почати сприймати його як основний актив у компанії. Наступним кроком після цього повинна стати об'єктивна оцінка цього активу. І що більшою є організація — то складнішою буде така оцінка.

Але давайте на деякий час забудемо про гігантів бізнесу. Малий бізнес страждає анітрохи не менше. Лише дуже незначна частина компаній інвестує достатні кошти та енергію в оцінку свого персоналу, оскільки більшість вважає, що така оцінка їм просто не потрібна. Попередні роки зростання виробили в них хибне відчуття безпеки, коли втрата ключових людей не обов'язково призводила до краху бізнесу.

Що ж таким компаніям потрібно робити сьогодні?

Перш за все їм варто детально розібратися, звідки буде приходити прибуток протягом наступних 12-18 місяців. По-друге — їм необхідно забути про будь-яку політику і чітко визначити, чи відповідають навички і таланти їхніх співробітників тим посадам, які вони займають. Чи сприятимуть ці співробітники досягнення цільових показників прибутковості?

"Як провести цю оцінку?" — ось основне запитання! У менших організаціях процес оцінювання часто відбувається випадково і не має під собою жодного наукового підґрунтя. Тим не менше, багато з принципів, які використовуються у ньому, можуть бути застосовані і для великих компаній. Цей процес, як правило, починається з визначення відповідальної особи — конкретного індивіда, який виконує ту чи іншу роботу.

Питання і відповіді на них, які допоможуть краще розібратися у вашому персоналі, надзвичайно прості:

  • Прислухайтеся до своїх підлеглих
  • Навчайтеся у своїх працівників
  • Розмовляйте зі своїми колегами
  • Діліться досвідом із ними
  • Довіряйте їм

Але найголовніше — отримуйте задоволення від роботи і намагайтесь зробити так, щоб ваші підлеглі також його отримували.

За матеріалами "An asset, not a liability", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)
27-28 травня 2017
Харків
ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)