КОМЕНТАРІ | Менеджмент майбутнього 24 січня 2011 р.

Назад у майбутнє

Вейн Тармел (Wayne Turmel), засновник Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник, піддає сумніву деякі основні стереотипи щодо майбутнього бізнесу та працевлаштування, проводячи яскраві історичні паралелі.

Вейн Тармел (Wayne Turmel)
Вейн Тармел
(Wayne Turmel)
Останнім часом з'являється все більше та більше книг і публікацій щодо того, яким чином зміниться майбутнє найманої праці. Майже всі вони обіцяють нам, що робоче оточення зміниться до невпізнаваності. Втім, це твердження викликає дуже серйозні сумніви.

Менеджмент майбутнього не змінить світ до невпізнаваності! Попри неймовірну за своїм розмахом технологічну революцію, основні виклики залишилися тими самими. Ось лише кілька фактів, які підтверджують цю думку.

Говорячи про майбутнє, футурологи часто стверджують, що більше людей працюватимуть вдома замість того, щоб їздити до офісу. Але хіба не тим самим займалося людство протягом всього свого існування за винятком, можливо, останніх 80 років? Якщо ви були ковалем, то жили на другому поверсі, а кузня була на першому. Якщо ви були фермером, то працювали на власному полі і спали у власному ліжку.

Весь баланс між роботою та життям зводився до аналізу, що потрібно зробити. Коли надходив час посіву чи жнива — доводилося працювати набагато більше, не покладаючи рук. Натомість взимку можна було добряче відпочити, часом цілими днями не приділяючи жодної миті роботі. Контроль за роботою також був елементарним. Якщо ви не працюватимете — вашій родині не буде чого їсти. Люди робили те, що мусили робити.

Розрізнений персонал ускладнить процес реалізації стратегії. Справді? Єгиптяни, перси, римляни, монголи, іспанці та британці зуміли побудувати велетенські імперії, які опиралися на численні країни та культури, коли ще не було ані технологій, ані Інтернету. Ці імперії проіснували довше, ніж будь-яка із сучасних компаній. Все, що вони мали — це чітку структуру, зрозумілу місію та набір наслідків, які доведеться пережити у випадку провалу.

Зростання кількості тимчасових працівників зробить неможливою мотивацію. Вся людська історія показує нам, що найбільші та найпотужніші армії не мали "постійного персоналу". Вони складалися з тимчасових працівників — найманців, — які були лояльні до тих пір, поки справно отримували гроші та успішно справлялися з завданнями. Коли влада переставала платити гроші, або ж віськова операція виявлялася провальною — ці люди шукали роботу деінде. Втім, розумний лідер завжди знав, як підтримувати дух цих людей — і вони могли залишатися з ним на все життя.

Соціальні мережі радикально змінять підходи до формування команд. Та невже? Будь-хто працюватиме тільки з тими людьми, яких він знає і яким довіряє. Незалежно від того, чи це ваш давній шкільний товариш, чи випадковий знайомий з Інтернету — вам потрібно спершу почати довіряти йому, а тільки після цього ви зможете працювати разом. Інструменти на зразок Фейсбука чи Твіттера просто спрощують процес знайомства.

Всі ті зміни, які відбуваються у сучасному суспільстві, можуть здаватися дуже важливими і суттєвими. Але порівняно з історичними константами вони виглядають косметичними змінами. Менеджерам, як і чотири тисячі років тому, доводитиметься фокусуватися на тому, щоб знати про своїх підлеглих, забезпечувати їх всіма необхідними ресурсами та підтримувати взаємовигідність стосунків — інакше така компанія довго не проіснує .

За матеріалами "Back to the future", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)