КОМЕНТАРІ | Blog Digest 16 травня, 2006 р.

Книги повинні змінитися

При сучасному шаленому розвиткові носіїв інформації, книга надалі залишається доволі важливим джерелом. Та чи не слід видавцям двічі подумати, перед тим, як визначити, яка саме інформація потрапить до книги? Адже саме це визначатиме, чи буде книга популярною і до неї звертатимуться знову і знову або вона потрапить на полицю (добре, якщо не у смітник). Наведемо лише один приклад розміщення невдалої інформації у книзі.

Два лідируючі підприємці доводять у книзі Never bet the farm, що підготовка до невдач та використання спеціальної структури, яка могла б допомогти зниженню ризику та спростити прийняття рішень, призведе до успіху. Вони заперечують думку, що існує певний ідеальний тип підприємця і показують, що успіх може бути впроваджений так само, як і, скажімо, бізнес-план. Never bet the farm, як стверджують самі автори — простий і доступний інструмент для кожного починаючого підприємця, а також тих людей, які остерігаються ризику.

Проте, коли звертатися до книги безпосередньо, вона викликає чимале незадоволення — у 80-сторінковому розділі ресурсів, 60 сторінок віддано під список університетів, які можуть допомогти підприємцям. Очевидно, що такі розділи не повинні більше з'являтися у книгах. Читачі лише один раз звернуться до цієї книги у пошуках інформації, і, знайшовши потрібну для себе стрічку, назавжди відкладуть її на полицю. Чи не означає це, що подібна інформація повинна бути доступна постійно у режимі он-лайн? Зрештою, чи не для цього існує Інтернет?

Заувага до видавців: Інтернет надає людям можливість доступу до інформації. Проте, до сих пір книга залишається потрібною річчю. Слід завжди думати, перед тим, як вирішити, яку саме інформацію слід вносити в книгу, а яку — ні.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800ceoread.com/blog/.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)