ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОМЕНТАРІ | Blog Digest 16 травня, 2006 р.

Книги повинні змінитися

При сучасному шаленому розвиткові носіїв інформації, книга надалі залишається доволі важливим джерелом. Та чи не слід видавцям двічі подумати, перед тим, як визначити, яка саме інформація потрапить до книги? Адже саме це визначатиме, чи буде книга популярною і до неї звертатимуться знову і знову або вона потрапить на полицю (добре, якщо не у смітник). Наведемо лише один приклад розміщення невдалої інформації у книзі.

Два лідируючі підприємці доводять у книзі Never bet the farm, що підготовка до невдач та використання спеціальної структури, яка могла б допомогти зниженню ризику та спростити прийняття рішень, призведе до успіху. Вони заперечують думку, що існує певний ідеальний тип підприємця і показують, що успіх може бути впроваджений так само, як і, скажімо, бізнес-план. Never bet the farm, як стверджують самі автори — простий і доступний інструмент для кожного починаючого підприємця, а також тих людей, які остерігаються ризику.

Проте, коли звертатися до книги безпосередньо, вона викликає чимале незадоволення — у 80-сторінковому розділі ресурсів, 60 сторінок віддано під список університетів, які можуть допомогти підприємцям. Очевидно, що такі розділи не повинні більше з'являтися у книгах. Читачі лише один раз звернуться до цієї книги у пошуках інформації, і, знайшовши потрібну для себе стрічку, назавжди відкладуть її на полицю. Чи не означає це, що подібна інформація повинна бути доступна постійно у режимі он-лайн? Зрештою, чи не для цього існує Інтернет?

Заувага до видавців: Інтернет надає людям можливість доступу до інформації. Проте, до сих пір книга залишається потрібною річчю. Слід завжди думати, перед тим, як вирішити, яку саме інформацію слід вносити в книгу, а яку — ні.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800ceoread.com/blog/.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)