КОМЕНТАРІ | Сутність бренду 19 травня 2008 р.

Ідентичність бренду та керівники компаній

Бренди існують у свідомості споживача. Спогади про них можна викликати відповідними звуками, образами, запахами та іншими стимулами. Яким же чином образ нашого бренду вплітається у загальну "світобудову" свідомості клієнта? І яка роль генерального директора компанії в процесі створення та підтримки образу бренду у свідомості споживача? Про це розповідає Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly), викладач, експерт з підприємницьтва, консультант та автор багатьох книг, серед яких найбільш відома Guide Book To Planning — A Common Sense Approach.

Роберт Донеллі (Robert M. Donnelly) Маркетингові автори Ел Райз (Al Reis) і Джек Траут (Jack Trout) порівнюють свідомість споживача з губкою. Вони переконані, що єдиний спосіб створити сутність бренду — це замінити сприйняття одного бренду у свідомості — іншим. І при цьому — постійно підтримувати його позицію, інвестуючи у просування та додаткову пропозицію цінності для споживача.

Перестаючи інвестувати у підтримку позиції вашого бренду у свідомості споживача ви тим самим відкриваєте чудові можливості для ваших конкурентів. Адже тепер вони також можуть витіснити ваш бренд, замінивши його своїм. Прикладів такої заміни у реальному світі — безліч.

Коли керівник компанії та його управлінська команда задовольняються статус-кво і починають вважати своїх споживачів за належне — вони забувають, що потреби та вподобання клієнтів постійно змінюються. А значить, рано чи пізно знайдеться інша компанія, яка буде змінюватися разом із клієнтами і зрештою повністю витіснить конкурентні бренди зі свідомості споживачів. Таким чином негнучкі і консервативні компанії втрачають клієнтів, які здавалися їхніми назавжди.

Компанії, які так зосереджено і наполегливо змагаються за частку ринку, повинні сьогодні почати боротьбу за "частку свідомості споживача". В іншому разі існує ймовірність, що вони просто зникнуть із "карти брендів" та перестануть існувати як бізнес. Навіть майстри створення ідентичності бренду, такі як P&G, визнають, що у новому тисячолітті боротьба за споживчу свідомість стала куди більш напруженою.

В еру боротьби за частку свідомості, роль генеральних директорів часто зосереджується навколо створення ідентичності бренду.

Питання не тільки в тому, скільки коштує ваш бренд. А, що не менш важливо: що ви робите для того, щоб зберегти позицію свого бренду у свідомості споживачів? І насамкінець: що ви готові робити для того, щоб витіснити бренди конкурентів зі свідомості споживачів і замінити їх власними?

За матеріалами "Brand Equity and the CEO", Chief Executive.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 листопада 2019
Київ
Робота з опором персонала
26-27 листопада 2019
Київ
Стратегічний розвиток бізнесу: забезпечити системність, зростання, розвиток і рентабельність
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)