КОМЕНТАРІ | IT 20 березня 2007 р.

Керівники компаній "не справляються" з інформаційними технологіями

Генеральним директорам слід докладати куди більше зусиль, щоб справитися із викликами, які ставлять перед ними сучасні інформаційні технології. Тільки так вони зможуть уникнути провальних ІТ-проектів та змусити їхні інвестиції працювати на компанію. На сьогодні ж правдою є те, що переважна більшість керівників не розуміє як складності, так і потенціалу інформаційних технологій.

Стюарт Маршал (Stuart Marshall), IT-директор інвестиційного банку Investcorp, ділиться своїм досвідом: "Переважна більшість генеральних директорів, з якими мені доводилося працювати, розуміли потенційні можливості інформаційних технологій, але не сприймали серйозно труднощі, пов'язані з ними. Їм варто було прочитати статтю про ІТ у щотижневому бізнес-виданні, як вони вже вважали себе повністю обізнаними із проблематикою та можливими ускладненнями".

У свою чергу Гевін Вотрап (Gavin Whatrup), IT-директор рекламної агенції Creston, переконаний, що керівникам компаній насамперед слід розуміти не самі ІТ-технології, а потенціал, який вони відкривають перед компанією. "Генеральний директор, який має достатньо компетенцій для обговорення змін, спричинених впровадженням ІТ, більш широко мислить і бачить повну картину. А головне — здатен об'єктивно оцінити інвестиції у сферу ІТ".

Алестейр Бігена (Alastair Behenna), IT-директор у Harvey Nash, стверджує: "Кожен генеральний директор, якщо він не проста маріонетка, повинен володіти хоча б базовими навичками та розумінням у сфері технологій, які стають обов'язковим елементом сьогоднішнього бізнесу. Звісно, керівники компаній не зобов'язані бути експертами з цих питань — адже вони можуть найняти експертів — але їм потрібно керувати процесом змін та інновацій, мотивуючи експертів".

Проте, так само необхідний і зворотній процес. Марк Фолшем (Mark Foulsham), керівник відділу ІТ у страховій компанії eSure, говорить, що не менш важливим є розуміння ІТ-директорами бізнес-процесів та навколобізнесового середовища.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)