КОМЕНТАРІ | IT 20 березня 2007 р.

Керівники компаній "не справляються" з інформаційними технологіями

Генеральним директорам слід докладати куди більше зусиль, щоб справитися із викликами, які ставлять перед ними сучасні інформаційні технології. Тільки так вони зможуть уникнути провальних ІТ-проектів та змусити їхні інвестиції працювати на компанію. На сьогодні ж правдою є те, що переважна більшість керівників не розуміє як складності, так і потенціалу інформаційних технологій.

Стюарт Маршал (Stuart Marshall), IT-директор інвестиційного банку Investcorp, ділиться своїм досвідом: "Переважна більшість генеральних директорів, з якими мені доводилося працювати, розуміли потенційні можливості інформаційних технологій, але не сприймали серйозно труднощі, пов'язані з ними. Їм варто було прочитати статтю про ІТ у щотижневому бізнес-виданні, як вони вже вважали себе повністю обізнаними із проблематикою та можливими ускладненнями".

У свою чергу Гевін Вотрап (Gavin Whatrup), IT-директор рекламної агенції Creston, переконаний, що керівникам компаній насамперед слід розуміти не самі ІТ-технології, а потенціал, який вони відкривають перед компанією. "Генеральний директор, який має достатньо компетенцій для обговорення змін, спричинених впровадженням ІТ, більш широко мислить і бачить повну картину. А головне — здатен об'єктивно оцінити інвестиції у сферу ІТ".

Алестейр Бігена (Alastair Behenna), IT-директор у Harvey Nash, стверджує: "Кожен генеральний директор, якщо він не проста маріонетка, повинен володіти хоча б базовими навичками та розумінням у сфері технологій, які стають обов'язковим елементом сьогоднішнього бізнесу. Звісно, керівники компаній не зобов'язані бути експертами з цих питань — адже вони можуть найняти експертів — але їм потрібно керувати процесом змін та інновацій, мотивуючи експертів".

Проте, так само необхідний і зворотній процес. Марк Фолшем (Mark Foulsham), керівник відділу ІТ у страховій компанії eSure, говорить, що не менш важливим є розуміння ІТ-директорами бізнес-процесів та навколобізнесового середовища.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)